Gå til innhold

Det er alfor mange smale kategorier i forumet

Anbefalte innlegg

Jeg mener at det er for mange poster/kategorier i dette forumet. Det er en jungel å gå igjennom. Det ville ha vært enklere å kunne gå igjennom en mindre mengde av poster/kategorier med en større bredde av innlegg der en tar opp flere forskjellige typer emner med spørsmål og svar. Høres dette forstålig eller må jeg forklare dette anderledes?
Det er ikke så lett finne og svare på innlegg som er fordelt over en haug medposter/kategorier.
Jeg synes også at brukerene burde være flinkere å finne tidligere innlegg der det blir tatt opp det sammen problemet en selv har. Det er bare dumt å lage et nytt innlegg for hvert spørsmål/ problem en har. Det er jo et mareritt å gå gjennom alle disse innleggene.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du kan jo bruke Vis nye innlegg, da får du jo opp de nyeste innleggene i alle kategorier. Enig i at folk burde være flinkere å bruke søkefunksjonen.

Menigen er jo ikke at jeg vil finne de siste innleggene. Det er jo ikke alltid de siste innleggene som er de mest intressante. Jeg er jo ikke innom her hver dag. Har faktisk andre ting å gjøre. ;)

Lenke til kommentar

Dette ville gjerne fungert haltende, ettersom de som spør "uvanlige" spørsmål, må poste i "uvanlige" kategorier, og også upopulære å lese, ergo de får mindre sansynlig hjelp.

Det er jo brukerene som poster, jeg er enig i at ekstremt mange brukere poster bare bullshit, eks. enormt mange tråder her på forumet holdes det liv i etter at posteren har fått svar eller god tilbakemedling, holdes levende med dritt (jeg definerer ike dette her/nå, men det kan eks. ikke sies til å være hjelpende), små kommentarer som ikke har noe med noe å gjøre, og som "sikkert" bare postes for å få opp antall inlegg pr. dag og totalen.

Det at folk velger å poste videre i inlegg, er deres valg, ikke noe moderatorene kan holde kontroll over (pga. mengden)

Jeg synes også at brukerene burde være flinkere å finne tidligere innlegg der det blir tatt opp det sammen problemet en selv har
:yes:

, men ikke alltid er situasjonen AKKurat den samme. og ja, det er jo nye posts som holder gangen i det hele

Lenke til kommentar
Jeg mener at det er for mange poster/kategorier i dette forumet. Det er en jungel å gå igjennom. Det ville ha vært enklere å kunne gå igjennom en mindre mengde av poster/kategorier med en større bredde av innlegg der en tar opp flere forskjellige typer emner med spørsmål og svar. Høres dette forstålig eller må jeg forklare dette anderledes?

Det er ikke så lett finne og svare på innlegg som er fordelt over en haug medposter/kategorier.

Er faktiusk absolutt ikke enig. Hvis man har ferre poster som omhandler flere emner blir disse også som oftest ganske lange. Det er bedre å søke etter noe du lurer på og få opp en lang liste med poster på 1 side hver enn å få opp en kort liste med poster på 10 sider hver og så måtte lese igjennom alle de forskjelllige tingene som blir diskutert for så finne svaret på spørsmålet ditt på side 8 (e.l.)

Men på den andre siden kunne en del blitt flinkere til å bruke søkemotoren her så vi ikke fikk så mange poster som omhandler nøyaktig det samme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...