Ni kon Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Trenger råd om hvilke filmer dere anbefaller. Liker stort sett alt, men det må være kvalitet. Gi meg råd om både sone 1 og sone 2 filmer. Gjerne nye, men også gamle gode som jeg skulle ha glemt. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 The Shawshank Redemption Snatch Lenke til kommentar
pian Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 "Withnail and I" - england 1987 Sinnsykt bra komedie. Subtil humor, og handlingen er lagt til slutten av 60-tallet eller begynnelsen av 70-tallet. Bra soundtrack også! Finn evt flere reviews av denne på nettet. Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 The Green Mile Face/Off Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 "Withnail and I" - england 1987 Denne er jo bare obligatorisk Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 3. november 2003 Forfatter Del Skrevet 3. november 2003 "Withnail and I" - england 1987 Denne er jo bare obligatorisk Den er bestilt!! Latterlig billig var den også Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Michael Collins - Bra film om stifteren av IRA In the name of my father (hvis noen finner den, si fra hvor, jeg VIL ha'n!) - Veldig bra om Guildford 5-saken i England. Går ut i fra at pop-filmer som Fight Club, Trainspotting og Lock, stock and two smoking barrels allerede er i hylla di. Likte også 3000 miles to Graceland, men den er vel en film en bare ser én eller to ganger - selv kjøpte jeg den for 25,-... Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Hmm, ta en titt på disse. Bombefilmer til bombepriser: A.I. - Artificial Intelligence (2001) (2 Discs) De fleste har vel sett den, men. Veldig god film til sinnsykt god pris. The Abyss - Special Edition (2 Discs) Gangs Of New York (2 Discs) (5.1/DTS) Twelve Monkeys The Shawshank Redemption - Limited Edition The Pianist (2 Discs) Titanic (1997) Husk Braveheart, men den er billigere på Elkjøp. EN av mine yndlingsfilmer (å, ja, de mange av de ovenfor er det, men). Lenke til kommentar
thotta Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Fear and Loathing in Las Vegas (Depp på sitt beste!!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå