V. Haugen Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 En ny teknikk skal i teorien gjøre det mulig.Kan én DVD-plate romme 40 000 HD-filmer? Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 ...og fortsatt er vi stuck på dyyyyyre 6TB-harddisker 1 Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Tipper det ikke er så lenge til de platene blir akseptert av filmbransjen. De er avhengig av teknologi som gir sylskarpt bilde og topp lyd til oss forbrukere. Og etter det så blir det 8-k hvis ikke streaming overtar fullstendig. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Jeg skjønner ikke det helt . Det er jo ikke en DVD men en BD blate man skal skrive med "tynne streker" på Betyr dette da at man også vil øke kapasiteten på en BD plate ? Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Jeg klarer ikke bli så veldig begeistret med tanke på at fysiske medium til film er på vei ut. De fleste går i større og større grad over til streaming, og jeg ville ikke vært overrasket om BlueRay blir det siste fysiske mediet for film. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg