Gå til innhold

Eiril


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tydeligvis en morsom historie hun leser her:-) Synes det var kreativt med boken, og babybilder er aldri feil. S/hv, yes, you know......

 

Takker Pentaxen. Nå skal jeg være ærlig å si at å bruke en bok som et tilleggselement ikke er min ide. Jeg så det i et bilde på 500px og tenkte at det var en genial måte å få barnet til å ligge godt - samtidig som kanskje legger til det lille ekstra. Det nærmer seg jo juletider og jeg må trene litt på alle de som skal ha juleportretter - og der passer jo ikke den melankolske stilen min :) Men lurer selvfølgelig inn s/h versjonene.

mvh

Jan

Lenke til kommentar

Jammen er Eiril ei sjarmerende lita jente og som du har fotografert på en fremragende måte med meget god lyssetting og en fin komposisjon.

Artig med boka, Jan - og at hun ser opp fra den, men kanskje ville bildet blitt enda et hakk bedre om dere fikk blikkontakt.

Slik som nå så blir det til at man undrer på hva/hvem hennes oppmerksomhet er rettet mot. :)

Lenke til kommentar

Jammen er Eiril ei sjarmerende lita jente og som du har fotografert på en fremragende måte med meget god lyssetting og en fin komposisjon.

Artig med boka, Jan - og at hun ser opp fra den, men kanskje ville bildet blitt enda et hakk bedre om dere fikk blikkontakt.

Slik som nå så blir det til at man undrer på hva/hvem hennes oppmerksomhet er rettet mot. :)

 

Takk for fyldig og god tilbakemelding Birger. Jammen glad for at jeg ikke er barnefotograf på heltid - men kjekt å ta en prøvetur. Det er nok moren som blikket til Eiril faller mot - måtte jo ha en god fasilitator. Prøvde en del bilder hvor jeg hadde blikkkontakt med henne, men det ble faktisk ikke så bra - bla for mye skjeling med øynene og stivt blikk. Tror årsaken kanskje lå i at jeg burde brukt en mye større brennvidde for å øke avstanden mellom oss. Men et veldig godt poeng som jeg skal med meg ved neste forsøk.

mvh

Jan

Lenke til kommentar

Dette var et nydelig barneportrett Jan. Boken gjorde seg virkelig bra og er med å lager en god komposisjon. "Tidlig krøkes" osv... :)

Bakgrunnen og delvis forgrunnen er "fraværende" og gjør at denne nydelige jenta stråler i mot oss.

 

Hilsen Olav

Jeg smelter jo av slike tilbakemeldinger Olav. Det varmer et amatørfotograf hjerte :) Takker så mye!

mvh

Jan

Endret av Jan Høydal
Lenke til kommentar
Gjest member-296438

He he... Ja, vi får holde sammen vi glade fotoamatører :)

 

Hilsen Olav

 

Godt der finnes plasser for glade amatører, der en kan leke seg litt med foto uten at alvoret tar en:-) Alvorlig nok på enkelte andre dotter, der en får høre det hvis en skulle være så aldeles uheldig og ikke ha den innstillingen på kamera som boken/Guruene sier.......

Lenke til kommentar

 

He he... Ja, vi får holde sammen vi glade fotoamatører :)

 

Hilsen Olav

 

Godt der finnes plasser for glade amatører, der en kan leke seg litt med foto uten at alvoret tar en:-) Alvorlig nok på enkelte andre dotter, der en får høre det hvis en skulle være så aldeles uheldig og ikke ha den innstillingen på kamera som boken/Guruene sier.......

Enig med Olav og deg i det med å ha en "lekegrind" hvor vi kan slippe ut bilder for kommentar og tilbakemeldinger. For meg er det spesielt kjekt å få tilbakemeldinger på bilder hvor jeg har gått litt ukjent terreng - og at dette forumet slikt sett har en iboende aksept for at man ikke trenger treffe innertieren hver gang.

mvh

Jan

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...