lilfire Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 (endret) Hei,jeg begynner å vokse ut av rackskapet jeg har hjemme i dag(12U) og er på jakt etter nytt.Men jeg har begrenset plass , og er derfor på jakt etter et skap som ikke har vanlig sving dør i front men enten folde-dør eller splitt-dør(usikker på om det er riktig ord) men det jeg mener med splitt-dør er:_/ \_| || |------Helst rundt 20ULilfire Endret 10. november 2014 av lilfire Lenke til kommentar
wtf1337 Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 APC og HP feks lager racket du trenger. Om du finner det brukt er en annen sak. Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 12. november 2014 Forfatter Del Skrevet 12. november 2014 Trenger ikke være brukt, men det hadde jo vært bedre mot lommeboka Har du noen linker til nettbutikker som selger disse rackskapa? Lenke til kommentar
wtf1337 Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Ser du ikke ha 42U, da blir det litt nok litt verre. Har ikke lett noe men regner med at du nok må ut med en spesialbygd løsning. Da koster de fort opp i 20K klassen.. Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 13. november 2014 Forfatter Del Skrevet 13. november 2014 Spesialbygd blir nok litt over budsjett ja. Om det ikke finnes noe rundt 20U så får jeg plass til 42U, men det er overkill av hva jeg trenger og sløsing av plass. Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 (endret) APC 24U med splitt dør og støydemping. Men det er langt ifra billig. https://www.apc.com/products/resource/include/techspec_index.cfm?base_sku=AR4024IA Hør med Nextron.no, de vet sikkert om noe. Endret 15. november 2014 av arnbju Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 17. november 2014 Forfatter Del Skrevet 17. november 2014 Se der ja.Så ikke dumt ut det- men prisen var stiv ja Sender en mail til Nextron.no jeg da. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå