PrettyBoy Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Heisann, Skal begynne å trene og lurer på hvilke treningsenter som kan tilby meg både styrketrening og fotball typ 1 gang i uka? Eneste jeg vet om er ELEXIA på Majorstua. Men, 700kr i mnd er for mye for meg. Bor i Oslo og har bil, så om dere vet noen steder som tilbyr dette, si gjerne ifra. TAKK!! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 De fleste fotballag er vel ikke tilknyttet treningssenter, og uansett må du som oftest betale egen avgift for fotballtrening dersom de er det. Hvis du studerer finner du alt på samme sted oppe ved forskningsparken, men jeg tipper de fleste lagene er fylt opp for skoleåret nå. Jeg ville uansett lett etter fotballag uavhengig av hvor du trener styrke, og tegnet medlemsskap på et av de mange billig-sentrene. Fresh fitness, fitness 24/7 og EVO er rimelige, og du finner sikkert flere. Hvis du er student så gir studentidretten vanvittig mye for pengene, med gode styrkerom (om enn litt fulle av og til) pluss svømmehall og tilgang til squash-bane(hvor man riktignok må betale ekstra) for under 200 i måneden. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 10. november 2014 Forfatter Del Skrevet 10. november 2014 takk for tips Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Støtter forslaget til Herr Brun (hvis du er student). OSI (http://www.osifotball.no/) tar inn spillere i januar/februar. Det er uansett haugevis av lag nedover divisjonene i Oslo som trener 1-2 ganger i uka, og med bil så bør det ikke være noe problem å finne noe passende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå