Jappesen Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 (endret) Har følgende: GV-N760OC-2GD http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=4663#ov og Corsair RM750 — 750 Watt 80 PLUS® Gold http://www.corsair.com/se-fi/rm-series-rm750-80-plus-gold-certified-power-supply ------------------------------------------------------------------------ Jeg fatter ikke hvordan jeg skal koble kortet til psu'n med de kablene som fulgte med hhv psu'n og kortet. Håper på en hjelpende hånd. Endret 10. november 2014 av Jappesen Lenke til kommentar
Mantaturbo Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 PCI- E kontakten på kabelen som er til strømforsyningen i skjermkortet di øverste kablene har du ikke bruk for Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 (endret) Er den nederste (pci-e) kabelen det eneste ledinge du har fra PSUen. Du skal bruke to slike kabler, hvor du bruker 6+2 pin på den ene tilkoblingen på skjermkortet, og bare 6-pin delen på den andre tilkoblingen til skjermkortet. Endret 10. november 2014 av Andrull Lenke til kommentar
Jappesen Skrevet 10. november 2014 Forfatter Del Skrevet 10. november 2014 Er den nederste (pci-e) kabelen det eneste ledinge du har fra PSUen. Du skal bruke to slike kabler, hvor du bruker 6+2 pin på den ene tilkoblingen på skjermkortet, og bare 6-pin delen på den andre tilkoblingen til skjermkortet. Jeg har 2 slike kabler som sier: PCI-E 6-pin + 2 pin som igjen har utgang til PCI-E 6 pin + 2 pin og i motsatt ende har den Type 3, 8 pin Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Da plugger du to 6+2 i skjermkortet (Den ene 2-pin saken til overs kan bare ligge å slenge), mens andre siden går i PSU. Lenke til kommentar
Jappesen Skrevet 10. november 2014 Forfatter Del Skrevet 10. november 2014 For at jeg skal være helt sikker på at jeg har forstått det riktig: Har puttet en 6-pins i kortets ene kontakt og har div. slengende og puttet 6+2 pins i kortets andre kontakt med div. slengende. Da har jeg to 8-pins til psu'n, men psu'n PCI-E består av en kontakt (6+2 pins). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå