Ar2 Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Jeg har tatt av kjøleren og satt den på plass igjen. Nå starter maskinen, men kutter før diskene eller akkurat når diskene skal begynne å telle opp. Kan hjørnet på kjernen i prosessoren være knekt? Lenke til kommentar
Tim Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Tvilsomt.. Hvordan kutter den? Restart eller skrur den seg av? Kan du ikke bare ta av kjøleren og titte? Lenke til kommentar
bwl Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Dette kan høres ut som et temperaturproblem. Rekker du å komme inn i BIOS og sjekke temp på CPU? Det blir fort fryktelig varmt om ikke kjøleren er satt på nøyaktig med kjølepasta og det hele. Niblick Lenke til kommentar
Ar2 Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2003 OK, jeg skal demontere det hele og skru det sammen igjen. Jeg poster når jeg har forsøkt. Lenke til kommentar
Ar2 Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2003 Flause Kjølevifta satt ikke som den skulle... Nå fungerer alt som det skal. Lenke til kommentar
dominus Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 flaks for deg at bordet reagerte som det skulle da og kutta før cpu'en gikk seg vill i de evige jaktmarker... :nice: Lenke til kommentar
bjalle Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Som regel har man det veldig travelt med å få i gang en pc etter skifte av cpu,Kan bli dyrt å haste spesiellt med kjølevifta.Bruk lang tid på kjølevifta,har ødelagt flere cpu selv på grunn av slurv,spesiellt skrujern som glepper etc , nå har de heldigvis fått bedre fester på viftene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå