The Norwegian Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 Har du prøvd Ingress? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 The Room (1 og 2) Earn to Die (1-ern er best) Motorsport Manager Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 Knight of Pen and Paper 2 er jo kjekt. Et rollespill der man spiller folk som spiller rollespill. Lenke til kommentar
jinte90 Skrevet 13. juli 2015 Del Skrevet 13. juli 2015 Boom Beach! Kjempegøy, men avhengighetskapende Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 13. juli 2015 Del Skrevet 13. juli 2015 fun ways to die er ekstremt morsomt Lenke til kommentar
Celestar Skrevet 24. juli 2015 Del Skrevet 24. juli 2015 Lego Minifigures er også et veldig bra spill! Funker bra på mobil og nettbrett. I tillegg er det norsk produsert Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 24. juli 2015 Del Skrevet 24. juli 2015 Har man nettbrett er det bare å laste ned Fallout Shelter. Det er gratis, Fallout tvers gjennom og laget av Bethesda. Trenger man si mer? Lenke til kommentar
Celestar Skrevet 25. juli 2015 Del Skrevet 25. juli 2015 Fallout Shelter var moro en liten stund, helt til jeg fant ut at det er et spill man må innom hele tiden. Er man ikke innom så går de tomme for strøm, vann eller mat. I verste fall så er folk døde når man sjekker. Det tar da en evighet å få ting opp å gå igjen. Det var da jeg slettet det. Lenke til kommentar
Stampy Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Boom Beach og Fallout Shelter spilles aktivt på min telefon og anbefales alle @Celestar: Det er bare de første 5 minuttene etter du har lukket spillet som tapper deg for Strøm, vann og mat. Men nå har en oppdatering kommet. Du har en robot som samler sammen alt av forsyninger i den etasjen den er plassert ut Ellers er det bare å bygge flere strøm forsynings rom Lenke til kommentar
Super Shrek Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 Air Tycoon 4. Et veldig morsomt spill som handler om å administrere sitt eget flyselskap (Finnes på iOS, men er usikker om det finnes for android). Et annet tips; De aller fleste gratisspill suger. Det er så vanvittig mye rip-offs og pay2win på mobiler. Jeg spiller bare spill jeg har betalt for Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Hr blitt en del timer med Lara Croft GO i dag. Kort sagt er det en puzzler hvor du må prøve å finne utgangen, men det er ikke så lett som det høres ut. Svært vanedannende og bra. 2 Lenke til kommentar
Assa06 Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Har du bare noe kjappe minutter er Froggystyle artig og anbefale. Er ganske avhengig nå. Lenke til kommentar
elektronikkbutikken Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Prøv ut dette for de som vil ha noe og bryne hjernen sin på!https://play.google.com/store/apps/details?id=com.Elektronikkbutikken.Tiles Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 (endret) feil Endret 12. september 2015 av JoseCuervo Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Pako - Car Chase. Fant det i går, ganske artig. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Dino Rush! Ingen over, ingen ved siden. Elsker å game dette når jeg har fks litt ekstra tid på toget eller bussen. Er ett greit drop-in spill som en fort kan legge vekk igjen.. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 MoonBase, kan ligne på som city men mer industrielt preg. Det er gratis uten pay-walls. Lenke til kommentar
joakim988 Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Clash of clans! Jeg lover deg at du vil elske dette spillet hvis du er glad i strategi spill Nå har jeg selv spillt dette spillet i 3 år, og er fortsatt glad i å spille det. Jeg har 2 brukere som er over lvl 120... Litt avhengig ja... NB! ikke bli for avhengig av Clash og Clans, slik som meg, hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå