schnoog Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Noen tips til hvilken butikk det er lurest å forhåndsbestille fra ? Ser at relase er på Tirsdag 18. Det betyr vel at forhåndsbestillingene blir sendt ut dagen før, og man risikerer dermed å ikke få spille før dagen etter release.... Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Online shopping er en mulighet. Spillet støtter preload, så da har du det ihvertfall på spilldagen (gitt at PSN virker...). Ellers virker det som Gamestop er ganske flinke med å sende ting tidlig. Elkjøp/Lefdal sender også tidlig som regel. CDON har jeg prøvd bare én gang, og da ble spillet borte i postgangen, så fikk ikke erstatningssending før etter en uke. Lenke til kommentar
stiaros Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Jeg bruker en blanding av prisjakt og egne erfaringer. Bestilte selv fra siba for 499. Spaceworld sendte meg shadow of mordor over en uke før release, så det er jo noe å vurdere. Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Tror de fleste "non-shady" nettbutikker sender ut slikt i god tid. Det er iallefall min erfaring. Beste var vel MPX som sendte Fifa15 til meg nesten en uke før release, så det var jo over middels greit. Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 (endret) Jeg liker komplett. Bestilte Fifa 15, fikk det 3 dager før release. MPX og Komplett har samme lager. Så det er samme hvilke du bestiller fra. Dette har jeg fått vite av chat service på mpx og komplett. Endret 10. november 2014 av winmedi Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 (endret) Selv satser jeg på at fysiske butikker som elkjøp eller noe har det til en alright pris på release, pleier å ha det på store spill. Endret 10. november 2014 av Skogslik Lenke til kommentar
G Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 (endret) Online shopping er en mulighet. Spillet støtter preload, så da har du det ihvertfall på spilldagen (gitt at PSN virker...). Ellers virker det som Gamestop er ganske flinke med å sende ting tidlig. Elkjøp/Lefdal sender også tidlig som regel. CDON har jeg prøvd bare én gang, og da ble spillet borte i postgangen, så fikk ikke erstatningssending før etter en uke. Hvor bra virker lastetider, med Online shop'ede spill VS. fysisk plate? Går det raskere, eller må man vente på å få stream'et en del innhold ned med dertil plagsomme spillavbrekk? Fylles/lastes spillet ned på harddisken i sin helhet? Endret 11. november 2014 av G Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Hele spillet lastes ned og installeres. Spill på fysisk medie installeres også i sin helhet til harddisk. Så det skal ikke være særlig forskjell i lastetider etter hva jeg kan skjønne Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 (endret) Dette med utsendelsestider er litt knålete. De burde gjort det slik at man fikk tilsendt spillet mange dager i forveien og at det lot seg installere men ikke starte før man fikk tilsendt en nøkkel fra PSN/Xbox Live på startdatoen. Dette har man i praksis hatt mulighet for å implementere helt siden PS2 hadde støtte for nettverkskort og harddisk (noe jeg hadde på min). Det er først nå man begynner å nærme seg en god digital løsning. Nå kan man i det minste kjøpe alt online og få det digitalt samtidig som det lanseres på fysisk media. Endret 16. november 2014 av Theo343 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Dersom butikken ikke møter målet om 18. november overfor din forhåndsbestilling, så regner jeg med at man glatt kan skrive seg av listen uten noen som helst binding? Man kan vel gå inn i morgen 17. november å komme seg av listen også? Tilfelle online spillkjøp plutselig skulle friste litt mere.. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 (endret) Burde ikke forhåndsnedlastingen startet i dag? Min PS4 er konfigurert for det og står i restmode og venter, men i PSN download queue står status kun til "Waiting". Endret 17. november 2014 av Theo343 Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Jeg måtte inn og velge "download" i arkivet. Jeg kjøpte riktignok den amerikanske versjonen, og måtte logge meg inn på den amerikanske brukeren. Pakken var på voksne 51GB eller noe sånt... Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Som jeg skrev i en annen tråd.Ingen indikasjon på at PS4 laster ned GTA på de vanlige varslerne.Men når jeg går inn på "instillinger - systemlagring - programmer - så ligger GTA-filen og vokser og vokser der nå. Har lastet 6.22GB av 46GB står det. Lenke til kommentar
schnoog Skrevet 17. november 2014 Forfatter Del Skrevet 17. november 2014 MIn ble sendt i dag fra Lefdal. Det betyr vel kanskje ikke at jeg får den i morgen likevel da.... Hvis så er tilfelle skal jeg aldri mer forhåndsbestille et spill. Lenke til kommentar
G Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Noen problemer med tilgjengeligheten enkelte butikkjeder? Erfaringer? Lenke til kommentar
schnoog Skrevet 18. november 2014 Forfatter Del Skrevet 18. november 2014 Lefdal klarte ihvertfall ikke sende meg spillet i dag. Kommer vel i morgen. Heldigvis klarte cdon å levere Far Cry 4 i dag ! Lenke til kommentar
G Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Gikk til Expert i dag. Hadde forhåndsbestillet den 11. november. Før min ble avhentet, så lå det altså 9 uavhentede GTA V for PS4, og det var 3 min før stengetid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå