Gå til innhold

Forhåndsbetille GTA V

schnoog

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Online shopping er en mulighet. Spillet støtter preload, så da har du det ihvertfall på spilldagen (gitt at PSN virker...).

Ellers virker det som Gamestop er ganske flinke med å sende ting tidlig. Elkjøp/Lefdal sender også tidlig som regel. CDON har jeg prøvd bare én gang, og da ble spillet borte i postgangen, så fikk ikke erstatningssending før etter en uke.

Lenke til kommentar

Online shopping er en mulighet. Spillet støtter preload, så da har du det ihvertfall på spilldagen (gitt at PSN virker...).

Ellers virker det som Gamestop er ganske flinke med å sende ting tidlig. Elkjøp/Lefdal sender også tidlig som regel. CDON har jeg prøvd bare én gang, og da ble spillet borte i postgangen, så fikk ikke erstatningssending før etter en uke.

Hvor bra virker lastetider, med Online shop'ede spill VS. fysisk plate? Går det raskere, eller må man vente på å få stream'et en del innhold ned med dertil plagsomme spillavbrekk?

Fylles/lastes spillet ned på harddisken i sin helhet?

Endret av G
Lenke til kommentar

Dette med utsendelsestider er litt knålete. De burde gjort det slik at man fikk tilsendt spillet mange dager i forveien og at det lot seg installere men ikke starte før man fikk tilsendt en nøkkel fra PSN/Xbox Live på startdatoen.

Dette har man i praksis hatt mulighet for å implementere helt siden PS2 hadde støtte for nettverkskort og harddisk (noe jeg hadde på min).

Det er først nå man begynner å nærme seg en god digital løsning. Nå kan man i det minste kjøpe alt online og få det digitalt samtidig som det lanseres på fysisk media.

Endret av Theo343
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dersom butikken ikke møter målet om 18. november overfor din forhåndsbestilling, så regner jeg med at man glatt kan skrive seg av listen uten noen som helst binding?

Man kan vel gå inn i morgen 17. november å komme seg av listen også? Tilfelle online spillkjøp plutselig skulle friste litt mere..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...