RBW Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Nå er det over og ut for det legendariske Nokia-navnet på mobiltelefoner.I morgen slipper Microsoft en stor telefonnyhet Lenke til kommentar
Ondrikus Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Dette skal være Microsoft LUmia 535, ifølge WMPoweruser. Er dette meningen? Er det en skriveleif eller skal Uen være stor i kommende Lumiamodeller? 2 Lenke til kommentar
Cutters Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Kjedelig med enda flere low-end/midrange modeller. Jeg vet det er disse som selger(Lumia 520 den mest solgte WP modellen etc.), men MS/Nokia har jo lansert en rekke lavpris telefoner i år(Lumia 530, 630/635, 730/735 og 830) Kan skjønne at de vil ha inn en billigere "phablet", men der har de jo allerede 1320 fra i fjor. Og jeg synes det er litt rart å lansere en 1330 når det ikke blir lansert en 1530. 535 plasserer seg også litt merkelig mellom 630 og 730. Den har i følge ryktene høyere oppløsning og mer RAM enn 630, men svakere prosessor(Snapdragon 200 vs. 400 i 630 og 730) Skjønner ikke helt hva MS tenker på her. Blir litt forvirrende med alle disse modellnavnene etter hvert. Lenke til kommentar
HiSpeed Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Kjedelige greier! Hva med Hi-End telefoner? Lenke til kommentar
Cutters Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Kjedelige greier! Hva med Hi-End telefoner? Toppmodellen "McLaren" som skulle komme ut før jul ble kansellert tidligere i år. Ryktene sier at vi nok ikke får noe nytt flaggskip før Windows 10 kommer til våren. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Skal bli spennende å se hvordan den blir. Og ikke minst pris...for priser på stadig flere telefoner begynner å bli så latterlig høye nå at det er nesten på kanten til galskap. Lenke til kommentar
neutral22 Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Nokia går same vegen som Ericsson. Sony Xperia S var første som brukte kun Sony, etter Sony Ericsson samarbeidet. Men tok du av bakdekslet så du modellnummeret Sony Ericsson LT26i . Forskjellen er at Nokia hadde en Microsoft mulvarp (Elop) for å senke aksjeprisene lavt nok til at MS ville ta seg råd til å kjøpe dem. Uansett hvordan de vridde og vendte på det var det den amerikanske Nokia-bossen som styrte selskapets mobildel inn i armene på Microsoft Det sagt er eg spent på å se kva Microsoft får til med den nye mobilseksjonen sin. Tror det kan bli bra, og skal ikkje se bort ifra at eg blir å få en ny Lumia på et tidsspunkt (etter Lumia 1020en) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå