Gå til innhold

[Løst] Trådløst tastatur

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har søkt mye rundt etter et godt, trådløst tastatur, men sliter med å finne noen reelle alternativer.

Har i dag et Logitech MX 5500 som jeg er utrolig fornøyd med. Desverre begynner det nok å synge på siste verset.

Tastaturet MÅ ha/være:

- Trådløst med rekkevidde på MINST 3 meter

- Numpad

- God batteritid (da menes gjerne flere måneder)

- Støtte til håndledd.

Tastaturet kan gjerne ha:

- Knapper for å styre lyd, mute, play/pause-knapp.

Programmerbare taster er det ikke så farlig med.

Budsjett: Absolutt maks 2000, gjerne mindre.

Håper noen kan hjelpe :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Edit: Beklager, jeg misforstod og trodde du skulle ha ei pakke.

Du får kjøpt tastaturet separat, K800 heter det.

Noen mener det "våkner" litt treigt (slår seg av når du ikke bruker det). Det lades vba micoUSB som jeg personlig syntes er en fin detalj (samme som alle smarttelefoner med unntak av iPhone driten).

-

Det er vanskelig å uttale seg om batteritid, fordi uker/måneder sier egentlig ingenting. Bruker du det 1 time om dagen eller 18 timer om dagen liksom..

Jeg ville sett på Logitech, de skal være bra på batteri.

Musen i denne pakka har jeg hatt selv og jeg var veldig fornøyd med den. God tracking og tung/stor nok for mannehender. Har ikke brukt akkurat det tastaturet, men har et veldig likt et og det er godt nok for vanlig bruk/kontorbruk.

http://www.netonnet.no/art/data/mus-og-tastatur/tastatur/tradlost-tastatur/logitech-mx800/203588.4170/

Endret av Kyrre S.
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Takk for svar.

Tastaturet brukes mye. Det jeg har nå (MX 5500) holder vel 2.5-3 millioner klikk..

Det reklameres med 10 dager på K800, noe som langt i fra er godt nok :/

Edit: Landa på Logitech MK700. Det finnes riktignok kun tilgjengelig i pakke med mus, men det var verdt det for min del.

http://www.netonnet.no/art/data/mus-og-tastatur/tastatur/tradlost-tastatur/logitech-mk710/136043.4170/

Endret av Superloff
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...