skrokken Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Nordlys over Bro i Vesterålen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Bra nordlysbilde. Noen småting hadde jeg justert.. Går ut fra at lysrekka mot høyre går i vannkanten og da hadde jeg rettet opp den. Gatelyset til venstre ble i sterkeste laget. Tror rett og slett jeg villle kloinet vekk det, 1 Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Bra nordlysbilde. Noen småting hadde jeg justert.. Går ut fra at lysrekka mot høyre går i vannkanten og da hadde jeg rettet opp den. Gatelyset til venstre ble i sterkeste laget. Tror rett og slett jeg villle kloinet vekk det, Jeg mente vel egentlig at jeg ville beskjært vekk utelampa. Lenke til kommentar
skrokken Skrevet 10. november 2014 Forfatter Del Skrevet 10. november 2014 Takk for tilbakemeldingen. Alltids kjekt å få vite hva man kan forbedre Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Det er nu et meget flot billede af nordlyset og broen. Opretning eller ej!! Mvh. John Lenke til kommentar
skrokken Skrevet 17. november 2014 Forfatter Del Skrevet 17. november 2014 Det er nu et meget flot billede af nordlyset og broen. Opretning eller ej!! Mvh. John Takk takk John. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg