Gå til innhold

...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan sletter man bilder her inne ?

Klikk på e-postadressen din øverst til høyre, velg Bilder, så får du opp en liste med dine bilder. Valg for å slette ytterst til høyre.... :)

Blir mere og mere aktuelt,men da forsvinner kommentaren din også :)

Ja, alt forsvinner!

Det er delte meninger om det å slette bilder, men f.eks. bilder uten reelle kommentarer er det vel "allment akseptert" at en sletter.

Er vel kanskje en del som reagerer negativt hvis en sletter bilder med reelle kommentarer til bildet (det være seg postive eller negative)...

Det har iallefall forekommet diskusjoner/kommentarer på slikt tidligere her inne...

Lenke til kommentar

Hvordan sletter man bilder her inne ?

Klikk på e-postadressen din øverst til høyre, velg Bilder, så får du opp en liste med dine bilder. Valg for å slette ytterst til høyre.... :)

Blir mere og mere aktuelt,men da forsvinner kommentaren din også :)

Ja, alt forsvinner!

Det er delte meninger om det å slette bilder, men f.eks. bilder uten reelle kommentarer er det vel "allment akseptert" at en sletter.

Er vel kanskje en del som reagerer negativt hvis en sletter bilder med reelle kommentarer til bildet (det være seg postive eller negative)...

Det har iallefall forekommet diskusjoner/kommentarer på slikt tidligere her inne...

Trodde det ikke var noen som reagerte i hele tatt her inne, virker rimelig ..bakbundet .. hele gjengen, så det ikke jeg redd for.

Mye bra ellers her inne ,størrelsen på filene og de deprisive ..dagens. Samt nok fugler til å dekke livsbehovet.

Tenker litt til , mulig det bare er gøy å levere for å irritere noen...

Lenke til kommentar

Heldigvis er det takhøyde for det aller meste her inn, dessuten romslighet.

Tror ikke bra bilder som du poster irriterer noen.

Sletting er også helt kurant etter min mening. Man må ha full råderett over sine egne bilder. Tror neppe noen lar seg irritere over at deres gamle kommentarer forsvinner.

Keep on :)

Lenke til kommentar

Heldigvis er det takhøyde for det aller meste her inn, dessuten romslighet.

Tror ikke bra bilder som du poster irriterer noen.

Sletting er også helt kurant etter min mening. Man må ha full råderett over sine egne bilder. Tror neppe noen lar seg irritere over at deres gamle kommentarer forsvinner.

Keep on :)

Mulig det var kraftig øyblikks reaksjon som fikk meg på tanken. Det er vel par enkeltindivider som tjener på takhøyden her inne, synes den i såmåte er mere enn stor nok. Skylder ingen her inne noe ,så sletting av kommentarer tenker i så måte likt med deg her :)

Det er mange måter å irritere på , bra bilder kan jo være en av de :)

Takker for kommentar og Keep on :)

...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...