MilKman' Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 (endret) Hei! I et par dager har jeg forsøkt å legge inn texture packs i Project 64 2.1 for å kunne kjøre OOT med relativ gode grafikker. Jeg har søkt litt rundt og funnet Djipi's Texture Pack og Phantom7 Texture Pack. Jeg har (Tror jeg) funnet ut hvordan jeg legger alle .png-filene i korrekt mappe, slik at disse i teorien skulle lastet inn i emulatoren når denne starter. Det hele startet med to .dat-filer jeg ikke klarte å finne i cache-mappa, som jeg forsto var vitale for å få dette til å fungere. memory cache-filen lå der, men ikke .dat-man trengte for å få teksturer på plass. I Djipi's texture pack fulgte de kun med en .dat-fil (Den het noe som LEGEND_OF_ZELDA_HIRES_TEXTURE.dat). Jeg la denne inn i overnevnte cache-mappe, men det virker som om det da er Djipi's Textures som fungerer (Ser litt Wind Waker-ish ut), og jeg er heller interessert i å få den som heter Phantom7. Det er forøvrig j**lig tidlig på morgenen, så jeg ser at forklaringen min suger. Jeg har forstått det som at disse .dat-filene skal genereres av seg selv, og .png-filene skal lastes når man starter emulatoren. Det eneste som laster inn er filen jeg nevnte over, som het noe á la LEGEND_OF_ZELDA_HIRES_TEXTURE.dat. Jeg har som sagt lagt alle texture-filer (Består kun av .png-bilder) inn i noe jeg tror er korrekte mapper, men jeg får altså ikke dette til. Jeg har google litt her og google litt der, forsøkt å sjekke utub-tutorials, men alle viser det samme, og hvor "lett" det er å dra .png-filene ut av RAR-arkivet og inn i programmappen. Dette fungere selvfølgelig ikke for meg. Er det noen som har hatt lignende problem og vet hva som gjelder? Endret 10. november 2014 av MilKman' Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 12. november 2014 Forfatter Del Skrevet 12. november 2014 Jeg fant til slutt ut at jeg manglet en fil som heter "BMGLibPNG.dll". Når jeg fikk lagt til denne var alt i orden og texture-pakkene lastet inn som vanlig. Dette er testet med Phantom7's texture pack. Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 14. november 2014 Forfatter Del Skrevet 14. november 2014 Kjøp OOT og 3ds Har vurdert det, men nå kan jeg fyre opp på 55" i Full-HD, og det holder for meg! (Med N64-kontroller, selvfølgelig!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå