AfterGlow Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Filmselskap gikk rettens vei etter lekkasje av trailer til «Avengers: Age of Ultron».Google tvinges til å spore opp person som lekket trailer av storfilm Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Hvis noen hadde lekket selve filmen hadde jeg skjønt Marvel, men dette er en trailer! De får bare extra reklame og oppmerksomhet for filmen spør du meg. 3 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 (endret) Hvis noen hadde lekket selve filmen hadde jeg skjønt Marvel, men dette er en trailer! De får bare extra reklame og oppmerksomhet for filmen spør du meg. Leste du ikke artikkelen? "Når det gjelder årsaken til at selskapene ønsker å spore opp lekkasjens kilde er det nærliggende å anta at de frykter at selve filmen også kan bli lekket av den samme kilden." Men uannsett, dette er egentlig en viktig påminnelse til hvorfor bør være skeptisk til å "vie livet sitt" til digitale tjenester, uannsett om man gjør noe ulovlig eller ei. Endret 10. november 2014 av MrL 1 Lenke til kommentar
Kybber Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Den er grei. Da betaler vi ikke for å se den filmen. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Om jeg må betale for å se en film, gjør jeg det med meget dårlig samvittighet. Jeg vet at pengene blir brukt til å støtte lobbyisme, overvåkning, restriksjoner, søksmål osv. Samtidig så er det jo familiemedlemmer som ønsker seg film til jul, så jeg må jo kjøpe noen Blu-Ray, selv om pengene går til onde organisasjoner. 1 Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 (endret) NTK basis er ikkje så dårlig praksis om man er redd for dette skal skje men virklig, dette er ein trailer... har veldig vansklig og se den store skaden av den. Dei skal være gla det bare var traileren og ikkje stor filmen Endret 10. november 2014 av BonBattery Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 (endret) De frykter vel at han som lekket traileren vil gjøre det samme med storfilmen. De tar ingen sjanser. Endret 10. november 2014 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 (endret) Hvis noen hadde lekket selve filmen hadde jeg skjønt Marvel, men dette er en trailer! De får bare extra reklame og oppmerksomhet for filmen spør du meg. Leste du ikke artikkelen? "Når det gjelder årsaken til at selskapene ønsker å spore opp lekkasjens kilde er det nærliggende å anta at de frykter at selve filmen også kan bli lekket av den samme kilden." Det der fikk jeg ikke med meg da jeg skummet over. Jeg tror at mange mennesker ser den på kino uansett om den skulle komme på torrents. Ser frem til å bli underholdt av den på kino i Mai neste år Endret 10. november 2014 av Betroz 2 Lenke til kommentar
mlu Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Om jeg må betale for å se en film, gjør jeg det med meget dårlig samvittighet. Jeg vet at pengene blir brukt til å støtte lobbyisme, overvåkning, restriksjoner, søksmål osv. Samtidig så er det jo familiemedlemmer som ønsker seg film til jul, så jeg må jo kjøpe noen Blu-Ray, selv om pengene går til onde organisasjoner. Kan du ikke bare la være å se filmer om du ikke vil støtte de "onde organisasjonene"? Det er jo pga. torrents de har restriksjoner og søksmål. 1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 (endret) Hvor har jeg påstått at jeg ser mye å film? Jeg kjøper film i julegave til familiemedlemmer som ønsker seg slikt. Flåklypa på Blu-Ray var en stor hit ved juletider i fjor. Men jeg liker ikke å støtte disse organisasjonene, selv om jeg "må". Går også på kino av og til. Fjorårets julefilm med Flåklypa-karakterene, for eksempel. Endret 10. november 2014 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
mlu Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Hvor har jeg påstått at jeg ser mye å film? Jeg kjøper film i julegave til familiemedlemmer som ønsker seg slikt. Flåklypa på Blu-Ray var en stor hit ved juletider i fjor. Men jeg liker ikke å støtte disse organisasjonene, selv om jeg "må". Går også på kino av og til. Fjorårets julefilm med Flåklypa-karakterene, for eksempel. Okey, da las jeg for mye mellom linjene Lenke til kommentar
Revox Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Den er grei. Da betaler vi ikke for å se den filmen. Men det skal derimot jeg. Med glede. Har null problem med å betale for noe som så absolutt er verdt det. Og Marvel leverer noe av det bedre innen min smak og har gjort det i en årrekke 2 Lenke til kommentar
007CD Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Om jeg må betale for å se en film, gjør jeg det med meget dårlig samvittighet. Jeg vet at pengene blir brukt til å støtte lobbyisme, overvåkning, restriksjoner, søksmål osv. Samtidig så er det jo familiemedlemmer som ønsker seg film til jul, så jeg må jo kjøpe noen Blu-Ray, selv om pengene går til onde organisasjoner. Kan du ikke bare la være å se filmer om du ikke vil støtte de "onde organisasjonene"? Det er jo pga. torrents de har restriksjoner og søksmål. Nytter ikke heller, de sutrer og bærer seg over piratkopiering i de tilfellene også eller finnet på annet svada. De må rett og slett legges ned fort som fy disse lobbygutta. 1 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Leste du ikke artikkelen? "Når det gjelder årsaken til at selskapene ønsker å spore opp lekkasjens kilde er det nærliggende å anta at de frykter at selve filmen også kan bli lekket av den samme kilden." Men uannsett, dette er egentlig en viktig påminnelse til hvorfor bør være skeptisk til å "vie livet sitt" til digitale tjenester, uannsett om man gjør noe ulovlig eller ei. Minority Report blir virkelighet. Lenke til kommentar
kireo666 Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Gi synderen sparken og bot på 2 mill $. Eventuelt fengsel i tillegg på 5-10 år. Nei takk til lekkasjer, lapp taket! Ta det på forsikringen! Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Om jeg må betale for å se en film, gjør jeg det med meget dårlig samvittighet. Jeg vet at pengene blir brukt til å støtte lobbyisme, overvåkning, restriksjoner, søksmål osv. Samtidig så er det jo familiemedlemmer som ønsker seg film til jul, så jeg må jo kjøpe noen Blu-Ray, selv om pengene går til onde organisasjoner. Kan du ikke bare la være å se filmer om du ikke vil støtte de "onde organisasjonene"? Det er jo pga. torrents de har restriksjoner og søksmål. Og det er pga. restriksjoner og søksmål at vi har .torrents. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå