Kurt Lekanger Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Treningsklokken Polar M400 er et svært godt kjøp, viser vår test.TEST: Det beste fra Polars toppmodell, til en mye mer fornuftig pris Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Kan dere komme med en test av Microsoft Band? Lenke til kommentar
GadgetBoy Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 De kommer vell med test av Band når den kommer på markedet.... 2 Lenke til kommentar
Ashaman88 Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Hvordan skal man kunne ha denne på hele dagen når batterilevetiden er 8 timer? 1 Lenke til kommentar
Kurt Lekanger Skrevet 10. november 2014 Forfatter Del Skrevet 10. november 2014 Hvordan skal man kunne ha denne på hele dagen når batterilevetiden er 8 timer? Hei - batteriet holder i 24 dager når du bruker den som vanlig klokke med aktivitetstracking. 8 timer er batteritid under trening med Bluetooth Smart-pulsbelte og GPS påslått. Har spesifisert i artikkelen. 2 Lenke til kommentar
Pinny Dinny Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Microsoft Band Test: http://www.tomsguide.com/us/microsoft-band-smartwatch,review-2455.html Lenke til kommentar
sindredl Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Tror dette blir en god kandidat til ønskelista til jul! Lenke til kommentar
gurobakke Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Hvordan er denne å bruke i forhold til svømming? Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 2014, er det sjangs for en oppdatering snart? Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 22. mars 2017 Del Skrevet 22. mars 2017 (endret) Er på jakt etter en enkel og ganske rimelig pulsmåler i klokkestil...men dette er en jungel jeg ikke kjenner.Aller først blir jeg likevis på forskjellen på M400 og M400 HR.M400/M400 HR ser begge ut til å ha funksjonene jeg ønsker, men å gå med den hele dagen er uaktuelt hvis det er påkrevet for å få det meste ut av den eller kunne bruke den i det hele tatt.Jeg går med en Casio G-Shock G9000-8 til daglig, da det kan ha en tendens til å gå hardt for seg på jobben (var igjennom 2 klokker, og med den 3. på vei, av "vanlig" type på 5 måneder før jeg tok hintet), så å ha med seg noe digitalt på armen dit blir på godt norsk "ikke faen!".Hva jeg ønsker er rettogslett en helt enkel, men pålitelig pulsmåler (kondisjonen er ikke helt på topp for å si det pent) jeg kan ha på armen for å holde et øye med ting når jeg er ute og trener (styrketrening/gåturer/jogging) på ettermiddagen.Noen som har noen pulsklokke anbefalinger til "amatøren" til 1000-1500kr. (helst nærmere 1000)? Endret 22. mars 2017 av PaladinNO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå