sedsberg Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Jobbytte er korrekt. 2 Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Jobbytte er korrekt. Det er det, men her ville jeg heller skrive med bindestrek, jobb-bytte. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Det er det, men her ville jeg heller skrive med bindestrek, jobb-bytte. Da kan du like gjerne skrive det om fullstendig (bytte av jobb). Slike ord med bindestrek er ikke særlig pent. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 "Jobbytte" er et såpass kort og enkelt ord som ikke kan mistolkes at bindestrek ikke burde være nødvendig. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 (endret) Hæ, lærte noe i dag også. syens jobbytte høres helt mongo ut, så ville absolutt skrevet det som jobb-bytte. Endret 16. november 2014 av Schreiber Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Hæ, lærte noe i dag også. syens jobbyte høres helt mongo ut, så ville absolutt skrevet det som jobb-bytte. Det er heller ikke jobbyte. Jobb-bytte, derimot, er helt mongo. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Noen folk, altså... Så stor og tøff du var i dag, da. Lenke til kommentar
Karl Skapeland Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Hva er riktig? Tja Siden yrket å føre buss skrives bussjåfør, så tipper jeg at man kan skrive jobbytte, uten at man skal bli arrestert for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå