Sizzzb Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Vet ikke om ho liker meg eller ikke .... Dritt vanskelig å forstå ho. Vi er mye sammen fortiden . I dag så sa hun til meg kom bort jeg vil kose meg med deg. Og jeg prøvde kysse ho men hun tok hue vekk å sa neeei!! Så hva skjer egentlig? Takk for svaret Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Ganske lite detaljert... Enten så er dere rundt 12 år begge to, og sa hun "neeei!!" fordi hun ville leke eller synes kyssing er ekkelt men egentlig har hemmelig crush..., eller så er dere 16+ og mente hun rett og slett nei. Mange jenter i den alderen som "kosezoner" gutter. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Kanskje hun bare søker oppmerksomhet og bekreftelse. Altså hun flørter med deg fordi hun liker tanken på at hun kan få deg, men at hun egentlig ikke er interessert i noe seriøst/forhold. Eller så er hun bare sjenert, uerfaren, har prestasjonsangst elns. Lenke til kommentar
Sizzzb Skrevet 10. november 2014 Forfatter Del Skrevet 10. november 2014 Begge er 20 , men føler bare ho er AV og PÅ hele tiden ... Lenke til kommentar
snoopysnoop Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Begge er 20 , men føler bare ho er AV og PÅ hele tiden ... Dette er sånn typisk jente du bare holder deg unna, kommer ingenting godt ut av det. Lenke til kommentar
afterall Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Hun bruker deg sannsynligvis for å tilfredsstille sitt bekreftelsesbehov. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Haha skjønner virkelig ikke de der. helt feil Lenke til kommentar
Slai Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Absolutt helt feil. Hvis det gjenspeiler en tankegang for NOEN der ute, har dere et skrudd syn på både menn og damer. Vil si for begge parter at det er mer slik: 1 Lenke til kommentar
Sizzzb Skrevet 13. november 2014 Forfatter Del Skrevet 13. november 2014 Ok, nå skjønner jeg faen ikke en dritt hva ho vil. Ho liker at jeg skal holde ho rundt men når noen andre gjør det så vil ho ikke og roper navnet mitt.... Ellers er jeg jævla dum eller så vet jeg ikke Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 vær tilbakeholden, ikke vær SUPERGIRA, se om hun kommer seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå