detvarengang Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Noen som har vært oppe i dette på eksamen? Hva slags temaer/oppgaver fikk dere? Skal ta det som privatist om ikke lenge. Har skaffet meg oversikten over kompetansemålene, men trenger alt av råd og tips! Lenke til kommentar
Instinkt Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Lurer på det samme. Har du øvd mye? Lenke til kommentar
detvarengang Skrevet 10. november 2014 Forfatter Del Skrevet 10. november 2014 Lurer på det samme. Har du øvd mye? Jeg har tatt endel notater til alle kapitlene og kompetansemålene. Så har oversikt, men må terpe mye. Synes kapitlene om utvikling/makt/politikk og det er vanskeligst, så må sette meg mer inn i de. Har du øvd mye? Lenke til kommentar
Instinkt Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Lurer på det samme. Har du øvd mye? Jeg har tatt endel notater til alle kapitlene og kompetansemålene. Så har oversikt, men må terpe mye. Synes kapitlene om utvikling/makt/politikk og det er vanskeligst, så må sette meg mer inn i de. Har du øvd mye? Samme her. Prøver å få fatt i de mange forskjellige begrepene. Lenke til kommentar
detvarengang Skrevet 12. november 2014 Forfatter Del Skrevet 12. november 2014 Noen? Lenke til kommentar
IwinH Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Skal opp neste uke... Har dere hatt eksamenen ennå? Syns kompetansemålene er så diffuse, og selv om mange sier at faguttrykk er essensielt, så føler jeg at det blir mer refleksjon og egne tanker om disse problemstillingene. Hadde vært fint om noen kunne dele erfaringer (og kanskje notater ). Lenke til kommentar
Shopaholic Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 (endret) Skal også opp snart. Lykke til !!! Endret 20. november 2014 av Shopaholic Lenke til kommentar
IwinH Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Hvilken bok bruker dere? Jeg bruker Mangfold og leser sammendrag fra Studienett.no slik at jeg får inn teori fra ulike læreverk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå