Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Drikkeleken "Jeg har aldri..." og sex

Anbefalte innlegg

Hva er greien med drikkeleken "jeg har aldri...", hvor temaene alltid ender opp med å handle om sex? Har innsett at jeg åpentbart syntes at sexlivet mitt er mye mer privat enn hva mange andre syntes. Men kan noen svare på hvorfor dette behovet for å snakke om sex alltid kommer på bordet når en har inntatt alkohol? Årh, er så lei av det!

Anonymous poster hash: 3265e...5d6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når jeg tenker meg om er de eneste drikkelekene jeg har hatt vært i sammenheng med en eller annen film. The Great Lebowski drinking game f.eks. en del ting går igjen hele tiden og da skal man drikke en shot eller en slurk pils.

Prøvde også å holde tritt med gutta i Withnail and I, men det viste seg klin umulig.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Svaret er vel så enkelt som at folk liker å prate om sex, i en eller annen form. Noen vil kanskje finne ut mest mulig om de andre sitt sex-liv, eller "skryte" av sitt eget som noen nevner her. Vi trenger alle å skryte litt i blant, eller bare få en bekreftelse på at det vi har gjort eller tenkt på å gjøre (seksuelt) ikke er helt på avveie (etc etc, alt er individuelt).

Sex er jo noe vi alle tenker på relativt ofte og som de fleste av oss liker (vil jeg tro), samtidig er dette et tema vi som nordmenn ikke har lov å prate om i de aller fleste situasjoner, og med de aller fleste mennesker. Eller vi tør ikke prate om det, i frykt for at andre vil dømme oss eller le av oss, etc., noe jeg mener er dumt.

Synes i grunn ikke det er så rart at sex alltid kommer i fokus under denne leken. Det er synd at folk må ha promille og en slik lek for å faktisk prate åpent om sex. Jeg synes sex, i likhet med mental helse, burde være noe man åpent kunne prate om uten at dette var rart eller forbeholdt psykologen/legen. Så klart innenfor visse grenser og i "god smak".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...