AnonymDiskusjon Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Hva er greien med drikkeleken "jeg har aldri...", hvor temaene alltid ender opp med å handle om sex? Har innsett at jeg åpentbart syntes at sexlivet mitt er mye mer privat enn hva mange andre syntes. Men kan noen svare på hvorfor dette behovet for å snakke om sex alltid kommer på bordet når en har inntatt alkohol? Årh, er så lei av det! Anonymous poster hash: 3265e...5d6 Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Det er en måte å skryte på uten å skryte 5 Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Det er underholdende? Man kan eventuelt få skryte litt? Men det er da virkelig ikke nødvendig å være med på leken, og ingen veit det om du lyver eller ei. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Vennene dine stammer nok fra en ekstremt primitiv menneskerase... Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Vennene dine stammer nok fra en ekstremt primitiv menneskerase... Svensker! Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Åsså er det alltid hun som drikker på ALT, og er STOLT over det. 2 Lenke til kommentar
War Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Bli hjemme og kjøp et 970 for pengene. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. november 2014 Forfatter Del Skrevet 9. november 2014 Bli hjemme og kjøp et 970 for pengene. Bli hjemme og kjøp et hva for noe? Anonymous poster hash: 8a6f5...6fb Lenke til kommentar
War Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 https://www.komplett.no/evga-geforce-gtx-970-4gb-physx-cuda/826145 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Folk tør å legge ut om tabubelagte emner når de er beruset, simple as that. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Alder kan nok spille en rolle også. Husker at "alle" syntes det var såå gøy før. Det bryr meg ikke like mye lenger hvem som liker å bli tatt i rumpa eller om vennene mine har hatt sex på offentlige steder. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Men hvordan kan leken handle om å skryte om sitt eget sexliv når den heter "jeg har ALDRI"? Lenke til kommentar
War Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 (endret) Jeg har aldri hatt ####-sex , så drikker de som har gjort det ( skryter av seg selv ved å drikke ) og da viser indirekte at det har de gjort. Endret 10. november 2014 av War Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Åja. Har aldri hatt en slik drikkelek. Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Jeg synes det var litt spennende å leke dette da jeg var rundt 18 år. Da hadde jo ikke alle hatt sex og så mange erfaringer. Nå, fire år senere, har jeg gjort nesten det meste man kan gjøre og leken blir ikke helt den samme igjen. Det blir litt kleint å "mekanisk" drikke til alt Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Det er vell bare enda en måte til å tilfredsstille folk sin syklige behov for å vite de mest bisarre ting om hverandre. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 (endret) Når jeg tenker meg om er de eneste drikkelekene jeg har hatt vært i sammenheng med en eller annen film. The Great Lebowski drinking game f.eks. en del ting går igjen hele tiden og da skal man drikke en shot eller en slurk pils. Prøvde også å holde tritt med gutta i Withnail and I, men det viste seg klin umulig. Endret 10. november 2014 av Bytex Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 https://www.komplett.no/evga-geforce-gtx-970-4gb-physx-cuda/826145 Serr? Har det kommet? Er på vei til meg nå Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Svaret er vel så enkelt som at folk liker å prate om sex, i en eller annen form. Noen vil kanskje finne ut mest mulig om de andre sitt sex-liv, eller "skryte" av sitt eget som noen nevner her. Vi trenger alle å skryte litt i blant, eller bare få en bekreftelse på at det vi har gjort eller tenkt på å gjøre (seksuelt) ikke er helt på avveie (etc etc, alt er individuelt). Sex er jo noe vi alle tenker på relativt ofte og som de fleste av oss liker (vil jeg tro), samtidig er dette et tema vi som nordmenn ikke har lov å prate om i de aller fleste situasjoner, og med de aller fleste mennesker. Eller vi tør ikke prate om det, i frykt for at andre vil dømme oss eller le av oss, etc., noe jeg mener er dumt. Synes i grunn ikke det er så rart at sex alltid kommer i fokus under denne leken. Det er synd at folk må ha promille og en slik lek for å faktisk prate åpent om sex. Jeg synes sex, i likhet med mental helse, burde være noe man åpent kunne prate om uten at dette var rart eller forbeholdt psykologen/legen. Så klart innenfor visse grenser og i "god smak". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå