Nizzen Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 (endret) Heisann! Er ute etter et bilspill som det er lett å kjøre. Altså som man ikkje mister grepet i så fort. Eksempler på dette er gode gamel Screamer 2 og motorsykkelspillet Motoracer. Finnes det et nyere spill som er gøy og lett å kjøre? Om spillet fungerer med surround er det et stort pluss Bonusspørsmål: Jeg har både Dirt 2 og 3, og har bare testet Dirt 2 for lenge siden. Hvorfor er det så vanskelig å få Dirt 3 til å fungere? Må jeg ha "games for windows"? Endret 9. november 2014 av Nizzen Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Ganske gammelt spill nå (2003), men Midnight Club 2 har høy arcade faktor. Hvis det har tålt tidens tann så kanskje verdt en titt. Ser det har kommet noen flere oppfølgere, men de har jeg ikke testet. 3 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 (endret) Dirt 3 fix: http://steamcommunity.com/app/44320/discussions/0/846938350792446579/?l=norwegian Man må ha marketplace installert tror jeg, men spillet skal starte som normalt i Steam uten at du skal trenge å gjøre noe mere. Endret 9. november 2014 av KimWhinesAlot 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 9. november 2014 Forfatter Del Skrevet 9. november 2014 Dirt 3 fix: http://steamcommunity.com/app/44320/discussions/0/846938350792446579/?l=norwegian Man må ha marketplace installert tror jeg, men spillet skal starte som normalt i Steam uten at du skal trenge å gjøre noe mere. Takk Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 du kan jo kikke på "the next car game: wreckfest" på steam. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 9. november 2014 Forfatter Del Skrevet 9. november 2014 du kan jo kikke på "the next car game: wreckfest" på steam. Kjenner jeg savner Carmageddon på LAN i gamledager iallefall Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 fikk aldri gleden av å lane carmageddon, dog så kommer det jo en ny versjon etterhvert. men jeg har lana split second: velocity og det er veldig morsomt. Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 http://en.wikipedia.org/wiki/Blur_(video_game) Lenke til kommentar
Ruth Nordkjosbotn Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Heisann! Er ute etter et bilspill som det er lett å kjøre. Altså som man ikkje mister grepet i så fort. http://store.steampowered.com/app/24010/ 1 Lenke til kommentar
sevs Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 (endret) Ganske gammelt spill nå (2003), men Midnight Club 2 har høy arcade faktor. Hvis det har tålt tidens tann så kanskje verdt en titt. Ser det har kommet noen flere oppfølgere, men de har jeg ikke testet. Å, ja! Har mange timer med det som barn (selv om vi ikke fikk lov til å spille det). Synes selv GTA IV er ganske lett å spille, men det er mest gatekjøring. Det finnes race i det, men de suger. Fungerer likevel greit til å kjøre rundt med, uansett hastighet. Man kan velge hvor mang biler som skal være på bakken, så man kan velge å ha mindre motgående biler som gjør at man kræsjer mindre. Forøvrig kan mange synes det blir kjedelig i lengden å bare kjøre rundt på samme brettet hele tiden, men jeg synes det er morsomt å utforske Liberty City. Jeg finner alltid noe nytt hver gang jeg spiller det. Har mulighet for surround (3 skjermer) men det ser ikke pent ut. Dirt 3 er forresten ment på konsoller, så om du ikke bruker kontroller eller ratt må du tweake litt innstillinger før du kan spille. Det bruker pilene i stedet for WASD og litt sånn. Endret 10. november 2014 av sevs Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Alle need for speed spillene Lenke til kommentar
Eppelsin Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Heisann! Er ute etter et bilspill som det er lett å kjøre. Altså som man ikkje mister grepet i så fort. Eksempler på dette er gode gamel Screamer 2 og motorsykkelspillet Motoracer. Finnes det et nyere spill som er gøy og lett å kjøre? Om spillet fungerer med surround er det et stort pluss Bonusspørsmål: Jeg har både Dirt 2 og 3, og har bare testet Dirt 2 for lenge siden. Hvorfor er det så vanskelig å få Dirt 3 til å fungere? Må jeg ha "games for windows"? Veigrepet da eller? Har du prøvd Test Drive Unlimited (2006)? Finnes også en nyere etterfølger, (TDU2), men personlig likte jeg ikke den. Men 1'eneren synes jeg er morsom til tider (en stund siden nå da). Kjapp til å komme i gang er den også (ikke som menyene i Dirt 3 som tar en evighet før du i det hele tatt kommer i gang med et race). Men jeg har ikke prøvd de du nevner, så jeg vet ikke hvordan den er i forhold til dem. Og så er den ikke helt ny lenger da. Husker ikke hvordan det var med surround lyden. men den har Track-IR og "cockpit view", om det er av interesse. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 (endret) I nye bilspill er det vanligvis så mange "driving aids" koblet inn hvis du velger Easy at du knapt trenger å gjøre annet enn å svinge og bremse litt. Så det er ingen vits å bare tenke på gamle bilspill her altså. Nå har det vel ikke kommet mange nye bilspillserier på PC de siste årene ift konsoll-seriene, men det finnes da noen nye. "Games for windows live" ble nedlagt for et par år siden, så det funker ikke uansett Endret 11. november 2014 av Bytex Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 du kan jo kikke på "the next car game: wreckfest" på steam. Kjenner jeg savner Carmageddon på LAN i gamledager iallefall Carmageddon Max Pack Carmageddon: Recarnation Recarnation er veldig fokusert på å bruke en kontroller. Det å bruke tastaturet er veldig knotete pga knappene de har valgt å bruke til powerups og lignende. Men spillet har blitt bedre, og er veldig artig Lenke til kommentar
Flying_Dutchman Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Du kan prøve "The Crew". Hørte at den er ganske arcade bilspill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå