Gå til innhold

Migrering feilet (outlook til thunderbird)

nilsm

Anbefalte innlegg

Sitter med brukers bærbar nå og skal etterplanen flytte over til thunderbird. Håper noen kan hjelpe meg ut av en lei knipe her :-)

Den gamle bærbare (winXP) manglet plass mens jeg importerte inn fra outlook i thunderbird. Jeg var litt for rask med å avinstallere bl.a officepakka, men jeg manglet plass uansett.

Eposten er satt opp på den nye bærbare (win8), men han har nå ingen mulighet for å se de gamle mailene, og det er han avhengig av. Har sikkerhetskopiert outlook profilen, og den halvferdige thunderbirdprofilen på en ekstern harddisk. Han hadde flere pst filer på noen GB! Ikke rart dette tar tid...

Så, vil installasjon av ny office slette profilen? (tipper nei, men spør da jeg ikke har rørt msoffice på årevis)

Takker på forhånd for alle tips :-)

Endret av nilsm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du .pst filene, skal du jo kunne importere dem til der du ønsker, så lenge programmet støtter import av .pst filer.

Du trenger ikke Office pakken for å gjøre dette, det gjør du selvsagt om du skulle eksportert.

Endret av myhken
Lenke til kommentar

Har pst filene, men får beskjed av thunderbird at jeg må ha outlook inne for å importere, får ikke velge random fil heller...

Edit: har en office365 key, men finner ikke et sted å laste ned uten å betale først (joda, vet den muligheten, men jeg er ikke fullt så desperat enda :-) )

Endret av nilsm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...