AnonymDiskusjon Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Kanskje dumt spørsmål, men er testikler harde? Anonymous poster hash: 3cab5...cbf Lenke til kommentar
Storøien Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Du må kjenne etter, ... Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. november 2014 Forfatter Del Skrevet 9. november 2014 Du må kjenne etter, ... Jeg har ingen... Dette kan alle gutter/menn svare på! Anonymous poster hash: 3cab5...cbf 1 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Som stein? Nei. Men de er heller ikke myke og det gjør vondt å klemme i dem. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. november 2014 Forfatter Del Skrevet 9. november 2014 Som stein? Nei. Men de er heller ikke myke og det gjør vondt å klemme i dem. Når du "trykker" dem går vel ikke huden ned? Så myke er de vel ikke? Anonymous poster hash: 3cab5...cbf Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Mener du selve pungen eller testiklene? Huden på pungen gir etter , testiklene gjør ikke det i særlig stor grad. Men man skal ikke ha stein harde baller heller. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. november 2014 Forfatter Del Skrevet 9. november 2014 Mener du selve pungen eller testiklene? Huden på pungen gir etter , testiklene gjør ikke det i særlig stor grad. Men man skal ikke ha stein harde baller heller. Mener testikkelen. Anonymous poster hash: 3cab5...cbf Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Hvor mange Pascal de tåler før de sprekker, vet jeg ikke. De er forholdsvis harde, men det skal nok ikke mye trykk til før de ødelegges. Så vær forsiktig med dem. Lenke til kommentar
Storøien Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Du må kjenne etter, ... Jeg har ingen... Dette kan alle gutter/menn svare på! Det er ingen unnskyldning at du ikke har noen sjøl, det vil jo bare gjøre det enda mer spennende å kjenne etter. 2 Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 (endret) Tror du kan sammeligne dem med druer. De er veldig harde, men samtidig veldig myke og sårbare. Hvis du holder en drue er den jo veldig hard... men hvis du skviser litt i den merker du den er myk inni. Jeg sa alltid til kjæresten min før vi ble sammen at "baller er som en pose med vann og to druer" Endret 9. november 2014 av Poopadoop Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå