Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trenger råd/bekreftelse

Anbefalte innlegg

Hei. Ex samboer har nå raidet leiligheten min for alt jeg hadde. Til tross for at vi under skrev kontrakt på hva hver av oss skulle beholde. I tillegg til dette, så har jeg tatt henne i å forfalske min underskrift tidligere i år, vi kjøpte en bil, hvor jeg til lot meg å være med-låntaker på. Dette var noe jeg selv signerte. Men, da hun skulle hente bilen et pr dager senere, måtte hun ha min underskrift for å få med seg bilen! Da skrev hun under med mitt navn! Jeg har bedt finansierings selskapet om å sende meg all dokumentasjon som er blitt signert.

Spørsmålet er, har jeg en god sak med tanke på dokument forfalskning? Å pga kontrakt brudd?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Under forrutsetningen av at en kun kjenner til den ene siden av saken, så er jeg ganske sikker på at du har en god sak her.

Dokumentforfalskning er en alvorlig sak, så dette kan du kjøre hardt på.

Det samme med et kotraktsbrudd, som hun har begått.

Men som sagt, det er bestandig to sider av en sak.

Det er ikke så lett å kunne gi et 100% svar, når en ikke kjenner alle detaljene fra begge parter.

Tviler ikke på din versjon, men om en hadde spurt henne, så hadde hun kanskje kommet med en annen versjon.

Lenke til kommentar

Saken er at hun anmeldte meg for å bytte lås på min egen dør etter at hun var der og forsynte seg.

Det var der det startet.. og senest i går måtte jeg kontakte politiet pga hun å den nye typen blokkerte bilen min på parkerings plassen etter jobb.. så måtte vente over 1 time før jeg fikk dratt noe sted..

så om ikke det er nok, har hun senest kl14 i dag forsøkt å bytte pw på facebooken min!

Vet dette da hun har tatt min mac og forsøkt..

Så lurer på om jeg ikke skal slenge på trakkasering med det samme, for jeg begynner å bli passe dritt lei

• Liker 1
Lenke til kommentar

Sleng så mye du klarer på det her, slik det høres ut som så burde denne kvinnen bli tvangsinnlagt... hun er jo gal.

Vær så snill og hold oss oppdaterte, hater når det er såpass spennende tråder men så poster TS aldri slutten :D (Her blir jo slutten ganske sannsynlig at hun får konsekvenser, gleder meg til å høre)

Lenke til kommentar

Jeg har det veldig bra! ;)

men siden hun aldri var samarbeids vilig, så gjør jeg også som jeg vil. Dermed ender det slik. men det kan hende det er det som må til for å få slutt på oppførselen dems.. Jeg har 2 jobber, å den ene av dem er i brannvesenet, å da sier det seg selv at det passer meget dårlig å bli sperret inne, og ikke kunne få møtt opp på evt hendelser.

Lenke til kommentar

forfalske min underskrift

Hvis hun skrev dette selv og prøvde å etterligne din underskrift så vil dette kunne analyseres om politiet gidder å ta seg bryet. Hvis hun kopierte det digitalt så blir det vel litt vanskeligere, men kan aldri tenke meg hun hadde klart å fått det til med et bra resultat uansett. Så da er det vel bare opp til politiet å analysere dette.

Ta vare på dokumentasjon, meldinger osv. Ikke la sinne gjøre at du skriver noe dumt som kan svekke saken din. Så ingen sinte meldinger. Hold deg saklig.

Og hold oss oppdatert. Vi elsker gossip her på forumet. xD

Jeg har 2 jobber, å den ene av dem er i brannvesenet, å da sier det seg selv at det passer meget dårlig å bli sperret inne, og ikke kunne få møtt opp på evt hendelser.

Det kan jo bety liv i verste fall. :O Endret av AdNauseam
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...