Chubster Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Hei dataen bestemte seg for å oppgradere seg til 8.1 uten forvarsel. Sitter nå igjen m en maskin som av og til funker første par minutter min etter oppstart, etter det så greier an ikke fullføre tasks, slik at åpner jeg browser så står an bare og spinner samme gjelder for andre programmer. Høres detta kjent ut for noen der ute? Har sjekket for virus og prøvd å fjerne pluss reinstallere drivere uten suksess. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 (endret) Prøv: (Når du klarer å starte maskinen) Start et command promp som administrator skriv sfc /scannow Endret 9. november 2014 av Kyrre S. Lenke til kommentar
Chubster Skrevet 9. november 2014 Forfatter Del Skrevet 9. november 2014 Ingen integrity violations står det, hva er neste steg Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Jeg trodde først du skrev du hadde oppdatert win 8.1, men du har altså oppgradert OS'et ditt til 8.1?? Fra hva da? Dette nekter jeg å tro har skjedd helt av seg selv. Du kan jo alltids ta kopi av filene dine og re-installere windows fra scratch. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå