Tomso Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 (endret) Hei.Jeg har hatt min pc i ca. 1 år nå, alt har funket helt fint fram til nå.Her om dagen skrudde min pc seg plutselig av og får den ikke på igjen.Det er som om den forsøker og starte men ikke klarer det, alle lys og vifter kommer på i kanskje 1-3 sekunder, så slår alt seg av i 3-5 sekunder.Dette går i en evig loop med mindre jeg stopper det.Det kommer ikke opp noe bilde på skjermen, kan også høre at hdd prøver og starte opp.Har en mistanke om at det kan være hk eller psu som har tatt kvelden, kan det stemme? Og hva kan isåfall være feil?Hovedkortet: MSI B85M-G43På forhånd takk Endret 9. november 2014 av DartShadow Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Ville satt en knapp på PSU, har hatt lignende saker der sikringen i PSU har takket for seg. Du hører vel en slik klikk lyd hver gang den slår seg på går jeg utifra. Lenke til kommentar
Tomso Skrevet 10. november 2014 Forfatter Del Skrevet 10. november 2014 Ville satt en knapp på PSU, har hatt lignende saker der sikringen i PSU har takket for seg. Du hører vel en slik klikk lyd hver gang den slår seg på går jeg utifra. Kan ikke si at jeg hører en klikke lyd når jeg prøver og starte den nå vertfall, men kan godt hende jeg hørte det før, aldri lagt merke til det vertfall. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Psu defekt søk RMA på den. Har sett det selv 4 ganger på min 9 pcer. Men det beste er om du har en du kan prøve med, har alltid en nye i reserve/backup. Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Satt innn ny hw i det siste? jeg hadde sameproblem før, viste seg og være at PSUen var for svak. Lenke til kommentar
coffeeh Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Slenger meg på antagelsen om PSU som har tatt kvelden..Hadde nøyaktig samme problem med min AX760i psu når den var noen mnd gammel.. fungerte helt fint en dag, neste dag ville den ikke starte (feila sin egen self-test og skrudde seg av igjen..), en mnd senere skjedde nøyaktig det samme med AX760i'en til en venn av meg.. Dersom du har en psu liggende, eller noen du kan låne en av for å teste, så er det jo relativt enkelt å sjekke Lenke til kommentar
Tomso Skrevet 10. november 2014 Forfatter Del Skrevet 10. november 2014 Etter litt testing så kom jeg nokk fram til at det var PSU som hadde tatt kvelden. Så nå håper jeg at jeg får ny fra komplett i nermeste framtid og håper at det blir fikset da Takker for hjelpen jeg fikk Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Du får nye, men det vil ta litt tid. Derfor har jeg en i reserve. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå