Mahogany Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Vet noen hvor jeg kan få kjøpt tsingtao evt. Snow i Oslo? Har sett det i en butikk før, men husker ikke hvilken... Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Ultra/Ica Maxi kanskje? Eventuelt på polet, om det er over 4,7%. 1 Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Ica Maxi (på bergenskanten i alle fall) har pleid å hatt inn TsingTao. 1 Lenke til kommentar
Mahogany Skrevet 10. november 2014 Forfatter Del Skrevet 10. november 2014 Ultra/Ica Maxi kanskje? Eventuelt på polet, om det er over 4,7%. Det er ganske svakt, noe rundt 3,1 tror jeg... Men tusen takk for svar, skal se om jeg finner det på Ultra/Maxi! Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Interresant, er det spessielt god smak i dette eller har du bare gode minner? Lenke til kommentar
Mahogany Skrevet 13. november 2014 Forfatter Del Skrevet 13. november 2014 (endret) Interresant, er det spessielt god smak i dette eller har du bare gode minner? Gode minner fra da jeg bodde i Kina Også skal jeg lage i stand til en kinesisk kveld i morgen... Selve ølet tror jeg at jeg sammenlignet med Farris i smak, men så er vel jeg mer glad i sterkere øl Endret 13. november 2014 av Mahogany Lenke til kommentar
Faller Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Meny på Oslocity tror jeg har Tsingtao. De har i alle fall gasnke godt utvalg av øl. Eller så kan du prøve Meny på CC-Vest. Jeg er ganske sikker på at de har. Mvh Faller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå