benjaminxmx Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Hei jeg letter etter et nytt kamera. så vet jeg ikke hva jeg skal kjøpe. Hva er så bra med systemkamera og hva er best av Systemkamera og et videokamera. kamera skal brukes til filimng. kan noen hjelpe meg ? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Et Systemkamera kan bytte optikk - objektivet som sitter foran. Et dedikert videokamera er typisk enklere å bruke, men et Systemkamera (speilrefleks eller speilløst) har ofte bedre bildekvalitet på grunn av større sensor. Skikkelig bra videokvalitet - kikk på Panasonic GH3 og GH4. Lenke til kommentar
benjaminxmx Skrevet 10. november 2014 Forfatter Del Skrevet 10. november 2014 (endret) Et Systemkamera kan bytte optikk - objektivet som sitter foran. Et dedikert videokamera er typisk enklere å bruke, men et Systemkamera (speilrefleks eller speilløst) har ofte bedre bildekvalitet på grunn av større sensor. Skikkelig bra videokvalitet - kikk på Panasonic GH3 og GH4. Så systemkamera er vanskeligere å bruke ? og takk for svaret Endret 10. november 2014 av benjaminxmx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå