Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Bedriften ved BI

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha. Det blir så sykt kjipt her inne i morgen ettermiddag dersom det viser seg at våre antakelser ikke stemnte. Har bare brukt kvelden på MNS og litt egeninteressens problem (da jeg vil si at også dette er nært knyttet til etikk og CSR). Kommer det to spørsmål fra The Company i morgen, så hopper jeg i Nidelva.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Vi får se imorgen dere! Jeg er nå 100% sikker. Vi var rimelig utspekulerte da vi spurte han:

Vi visste han rundt 8-9 spørsmål i en tilfeldig rekkefølge og hadde sett på forhånd sannsynligheten for at en av disse dukker opp. Vi spurte så om 2 av disse var med i år i tillegg til vår beregning av sannsynligheten for dette. Han smilte bare å pekte forsiktig på disse spørsmålene som vi nevnte ovenfor. Nesten så jeg anbefaler alle å øve til disse spørsmålene.

Men uansett, lykke til :)

Nå er jeg spent. Traff du?

Lenke til kommentar

Skivebom..

Det var jo sjokkerende....

At man aldri lærer. Lær pensum, og slutt med spekulering i hva som kommer. Tok meg ikke mange eksamener før jeg skjønte det.

Og til de som er redd for å stryke her: Da skal du levere en komplett udugelig oppgave. A henger høyt, men F skal nesten ikke være mulig å få om man er litt forberedt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...