Trendsetter Skrevet 26. november 2014 Rapporter Del Skrevet 26. november 2014 Den var bra! Hvor mange sider er det egentlig forventet at vi skriver? Dersom du skriver som en mann; 10-15 sider. Lenke til kommentar
Iwant2know Skrevet 26. november 2014 Rapporter Del Skrevet 26. november 2014 Den var bra! Hvor mange sider er det egentlig forventet at vi skriver? Hva kan du tenke deg på andre spm? Er det her vi skal ta for oss Schumpeter 1,2 og 3 og hva etter hans mening førte til økonomisk vekst? Jeg føler ikke at det er så mye å skrive her.. :S Lenke til kommentar
haugisen Skrevet 26. november 2014 Rapporter Del Skrevet 26. november 2014 Den var bra! Hvor mange sider er det egentlig forventet at vi skriver? Dersom du skriver som en mann; 10-15 sider. som tilsier 2-3 sider skrevet på data? Lenke til kommentar
corinna Skrevet 26. november 2014 Rapporter Del Skrevet 26. november 2014 Ingen forventninger på eksamen til antall sider, innholdet som teller Lenke til kommentar
PaRaNo1D Skrevet 26. november 2014 Rapporter Del Skrevet 26. november 2014 Den var bra! Hvor mange sider er det egentlig forventet at vi skriver? Takk! Ble fortalt av forelser at det vanligste var rundt 7 sider. Men sidene er jo så små med marginer osv, så tror ikke det blir så fryktelig langt å skrive Lenke til kommentar
J.P.Morgan Skrevet 26. november 2014 Rapporter Del Skrevet 26. november 2014 Tror ikke spådommene til denne Fredrik Berg slår til for å si det sånn. Lenke til kommentar
Trendsetter Skrevet 26. november 2014 Rapporter Del Skrevet 26. november 2014 Haha. Det blir så sykt kjipt her inne i morgen ettermiddag dersom det viser seg at våre antakelser ikke stemnte. Har bare brukt kvelden på MNS og litt egeninteressens problem (da jeg vil si at også dette er nært knyttet til etikk og CSR). Kommer det to spørsmål fra The Company i morgen, så hopper jeg i Nidelva. 5 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 27. november 2014 Rapporter Del Skrevet 27. november 2014 Er det ok å tegne modeller på eksamen? Lenke til kommentar
Trendsetter Skrevet 27. november 2014 Rapporter Del Skrevet 27. november 2014 (endret) Endret 27. november 2014 av Trendsetter 5 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 27. november 2014 Rapporter Del Skrevet 27. november 2014 Fy faen den oppgaven tok meg på senga. Tok oppgave 2, skrev om revolusjonen og dårlige arbeidsforhold, kolonisering, MNS, Synlige hånd vs usynelige hånd osv. Satser på at jeg står. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 27. november 2014 Rapporter Del Skrevet 27. november 2014 Dreit i hva spådommene her sa, leste masse om etikk, fikk etikk og skrev 10 bra sider. Kan være alt fra A til C. Lenke til kommentar
Trendsetter Skrevet 27. november 2014 Rapporter Del Skrevet 27. november 2014 (endret) Hadde egentlig grei skuring på alt, bortsett fra dette med kapitalisme og etikk. Fikk fletta inn det jeg kunne fra Schumpen sin kreative kapitalisme - men fuck. Endret 27. november 2014 av Trendsetter Lenke til kommentar
Kniven Skrevet 27. november 2014 Rapporter Del Skrevet 27. november 2014 Æsjameg. Haha, det her var ikke noe gøy. Håper bare jeg ikke stryker, er fornøyd hvis jeg står. Lenke til kommentar
entilfeldigbruker Skrevet 27. november 2014 Rapporter Del Skrevet 27. november 2014 Skrev om at kapitalisme og markedsøkonomi går på inntoget av disse inn igjennom to indust. rev. og utover og inn i den tredje med utviklingen om vårt oppdaterte syn via FDI og Dunnings OLI. Drøftet vinnerne og taperne. Trakk også inn litt egeninteresse og CSR i lokalisering med tanke på drøftelsen. Lenke til kommentar
haugisen Skrevet 27. november 2014 Rapporter Del Skrevet 27. november 2014 (endret) Skrev 7 sider med bare tull og sirkling rundt temaet (etikk). Håper jeg står Endret 27. november 2014 av haugisen Lenke til kommentar
Gennaro Skrevet 27. november 2014 Rapporter Del Skrevet 27. november 2014 Vi får se imorgen dere! Jeg er nå 100% sikker. Vi var rimelig utspekulerte da vi spurte han: Vi visste han rundt 8-9 spørsmål i en tilfeldig rekkefølge og hadde sett på forhånd sannsynligheten for at en av disse dukker opp. Vi spurte så om 2 av disse var med i år i tillegg til vår beregning av sannsynligheten for dette. Han smilte bare å pekte forsiktig på disse spørsmålene som vi nevnte ovenfor. Nesten så jeg anbefaler alle å øve til disse spørsmålene. Men uansett, lykke til Nå er jeg spent. Traff du? Lenke til kommentar
entilfeldigbruker Skrevet 27. november 2014 Rapporter Del Skrevet 27. november 2014 Skivebom.. Lenke til kommentar
corinna Skrevet 27. november 2014 Rapporter Del Skrevet 27. november 2014 Navigasjonshjulet var greit, men tror jeg rotet meg bort på del 2:( Krysser fingrene for at jeg står, hvis ikke så blir det god karakter på kontingen:P Lenke til kommentar
Gennaro Skrevet 27. november 2014 Rapporter Del Skrevet 27. november 2014 Skivebom.. Det var jo sjokkerende.... At man aldri lærer. Lær pensum, og slutt med spekulering i hva som kommer. Tok meg ikke mange eksamener før jeg skjønte det. Og til de som er redd for å stryke her: Da skal du levere en komplett udugelig oppgave. A henger høyt, men F skal nesten ikke være mulig å få om man er litt forberedt. Lenke til kommentar
entilfeldigbruker Skrevet 27. november 2014 Rapporter Del Skrevet 27. november 2014 Du leste mitt svar over, right? Jeg svarte Gennaro som svarte mr Fredrik Berg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå