Ovidia2 Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 In peace with the nature Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Så har hun fått på seg noe varmt tøy:-) Likte det litt mystiske preget du har fått her. Kunne vært et bilde jeg fant i en kjeller eller på et loft, etter det gamle litt slitne uttrykket. Av alle ting, kunne jeg tenkt meg å kutte vekk hunden til venstre i v1, og fått et bilde der hund og modell kaster blikket i samme retning. De ser etter noe..... Men som Kneppen sier: Smaken er..... Men stilig ble det:-) Flottingz Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 9. november 2014 Forfatter Del Skrevet 9. november 2014 Tusen takk for din tilbakemelding Pentaxen ! Ja jeg la ut et med og uten hunden i forkanten var litt usikker selv også..hadde jeg kuttet vekk hunden ville det blitt en annen form på bildet som ikke passet.. MVH Tove Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 9. november 2014 Forfatter Del Skrevet 9. november 2014 Tusen takk for tilbakemeldingen Pentaxen hyggelig å høre dine tanker om bildet! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 (endret) Likte vel marginalt best V1 da den har en bedre balanse. Samtidig er det noe med V2 som jeg liker godt med tanke på kvinnens tenkende blikk mot vannet som skaper et mer melankolsk uttrykk. Flott bruk av korn.mvhJan Endret 10. november 2014 av Jan Høydal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg