Holland Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Jeg er ferdig utdannet byggingeniør til våren og lurer litt på når det er "vanlig" at man starter å søke jobb?Jeg føler liksom at det er litt tidlig å starte og søke på utlyste stillinger over et halvt år før jeg er ferdig, men kanskje man bør levere åpne søknader? Lenke til kommentar
hean Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Sett fra ett arbeidsgivers syn så hadde det telt positivt i mine øyne at noen elever var så fremsynt som det. Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 (endret) Mange på NTNU signerer kontrakt allerede i august/september året før de er ferdige, men det varierer jo litt fra bransje til bransje, studiested til studiested – og fra selskap til selskap. Det er også gjerne slik at selskapene er tidligere ute med å rekruttere folk med master enn de med «bare» bachelor. Endret 9. november 2014 av Horrorbyte 1 Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 (endret) Oppsiden ved å søke jobb nå er stor. Nedsiden er relativt begrenset. Go for it! Endret 9. november 2014 av Wisd0m Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå