AnonymDiskusjon Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Vel, jeg er 20 år og studerer i utlandet. Ser vel på meg selv som en gjennomsnittlig attraktiv i Norge, og kanskje litt mer attraktiv her (er da 1-2 år eldre enn de fleste som går første året her). Jeg har aldri hatt kjæreste eller sex, ene grunnen er at på VGS så var jeg ikke så veldig flink med damene. Den andre grunnen er at jeg har trang forhud, noe som jeg har vert til legen med, men jeg venter på å få kunne gjennomført en operasjon. Og det vil være tidligst i juni eller juli, altså ganske lenge til. Jeg skjønte egentlig ikke at noe var helt galt, men så fant jeg det ut og jeg visste ikke/turte ikke gjøre noe med det, siden jeg var ekstremt flau over dette (Men etter jeg kom hit har jeg vert hos legen, samt mailet min fastlege hjemme). Men siden jeg har begynt å studere her så har jeg blitt spurt ut av 4-5 jenter på under 2 måneder, noe som er helt annerledes enn hva jeg er vant til. Egentlig hadde jeg ikke planlagt å gå ut med noen, selv om mange av de var relativt attraktive. Hver gang jeg går ut på byen så er det med venner eller folk jeg kjenner og har det egentlig ganske gøy. Så, for 1 måned siden ble jeg kjent med en jente gjennom et slags "familie" opplegg. Siden det har vi møttes ganske ofte på "byen" (Det er egentlig ikke en by, men men). Jeg har ganske sterke følelser for henne og for hver gang vi møtes blir de bare sterkere og sterkere. Jeg hadde lenge ønsket å spørre henne ut, men på grunn av trang forhud og at jeg aldri møtte henne når vi begge var edru så hadde gjorde jeg det ikke. Hadde en anelse av at hun likte meg (vi kysset av og til på byen). På Halloween så var det vel litt drikking og jeg ble veldig depressiv, og fortalte problemet mitt til en jente jeg stoler veldig på. Jeg hadde tenkt å holde det for meg selv, men etter jeg møtte hun ene så greide jeg ikke å holde det tilbake. Så jeg spurte jenten jeg stolte på om det var vits og hun sa at jeg burde prøve. Etter det har jeg også snakket med andre om det. Så fredag kveld hadde en venn av meg bursdag og vi gikk ut for å feire. Jeg stod ved siden av baren og pratet med noen venner da hun kom bort til meg (hadde ikke sett hun før det). Vi begynte å prate litt om forskjellige ting og så spurte hun meg om vi skulle "hang out" neste dag, jeg sa da ja. Så vi ble enige om å ses idag. Så her er problemet mitt, jeg liker henne veldig godt(vi har også en del av de samme interessene) og hvis jeg ikke hadde møtt henne så tviler jeg på at jeg hadde fortalt problemet mitt til noen andre. Siden hun spurte meg ut, så tror jeg at vi begge liker hverandre ganske godt. Men jeg er ikke sikker på om hun vil være sammen med meg pga. trang forhud. Jeg har nemlig ikke anelse om jeg kan ha sex eller ikke, og om det vil bli smertefullt. Jeg er ganske innstilt på å få til en operasjon, men det er tross alt ganske lenge til. Med tanke på hvor vanlig sex er her borte og jeg får høre det så sinnssykt ofte av kamerater siden de snakker om det hele tiden. Er det noe der ute som har hatt et lignende problem eller har noen innspill? Jeg er ikke sikker på om det er lurt å bli sammen med hun, selv synes jeg det er kanskje litt for lenge å be henne vente om jeg ikke kan ha sex før operasjon. Og jeg har en følelse av at jeg vil føle meg miserabel gjennom forholdet, men jeg tror vi begge liker hverandre. (Hvis samleie ikke skulle vært tilfredsstillende, tror dere at et åpent forhold ville vært mulig?) Hva skal jeg gjøre? Gå ut med henne og se hva det fører til? Anonymous poster hash: ebe51...c49 Lenke til kommentar
random_sauce Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Det at du har trang forhud kan selvfølgelig bli et problem inntil du evt. får operert eller gjort noe annet med det. Men, nå må du gå et trinn om gangen og fokuser på alt det andre først. Du må jo først finne ut om du vil være med dama i det hele tatt, før du problematiserer som du gjør nå. Ett trinn om gangen. Om hun er noe å ta vare på, så blir ikke det et problem, så kjør på 1 Lenke til kommentar
Nukleosid Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Inntil du får løst problemet med trang forhud, så er det da mye annet man kan gjøre sammen som vil tilfredsstille både henne og deg. Jeg har ikke erfaring med dette selv, men selv om du har trang forhud, er det ikke sikkert at det er noe problem å gjennomføre et samleie. Men litt ekstra glidemiddel kan være en fordel om hun ikke blir veldig våt naturlig. Det er heller ikke et "must" å ha sex på første date. Mange jenter ser det som positivt at gutten ikke hopper til sengs med en gang, så det kan være et pluss i din bok. Og treffer du henne flere ganger, vil det bli lettere å fortelle henne om dette slik at hun skjønner hvorfor du er nervøs. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. november 2014 Forfatter Del Skrevet 9. november 2014 Jeg hadde for trang forrhud, endte opp med en stor blodflekk på senga (som ikke var hennes) og massive smerter på han lille. Morsom opplevelse. Dro ikke til legen etterpå men ventet til det var good for go før vi hadde sex igjen. Hva som skjedde aner jeg ikke. Anonymous poster hash: 64a87...ad8 Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Trang forhud er en vanlig "lidelse" som er lett å gjøre noe med! Er man bare litt trang så kan litt tøying og strekking over tid være til hjelp. Er man alt for trang så må man ha ett lite kirurgisk inngrep, enten ved å lage ett lite snitt, større snitt eller å fjerne hele forhuden. Jeg hadde selv alt for trang forhud og via lege og henvisning (dette gikk fort, ca 1-2 uke etter legebesøk) så fikk jeg time. Dette er mange år siden, øvre pubertets alder. Etter rask konsultasjon på stedet av urologen(?) som skulle utføre inngrepet og etter hans anbefaling så valgte jeg at han fjernet hele forhuden, det blir penere og mer praktisk av dette. Inngrepet tok vel 20-30 minutter, lokalbedøvelse, så etterpå kunne man bare dra rett hjem. Ca 20-25sting sydde han om jeg ikke husker feil og man må passe på å rengjøre og skifte bandasjer ofte. Etter ca 1-2 uke så kan man fjerne bandasje og sting avhengig av hvor godt det har grodd. Har ikke angret ett sekund på dette! Så det er bare å få time så fort som mulig. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. november 2014 Forfatter Del Skrevet 11. november 2014 Vel OP her. Så var med henne på søndagen og pratet sammens (gikk langs stranden). Tror vi begge liker hverandre, så jeg får bare ta meg sammen og satse. Er vel egentlig ikke noe annet å gjøre enn å prøve Anonymous poster hash: ebe51...c49 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Du har vel nappet i løken før? Går det greit så går sex greit. Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Det finnes en større tråd med dette som tema: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=756497 Der finner du mange lignende spørsmål og svar. Et enkelt tips til første runde i sengehalmen: Kondom og glidemiddel. Det forutsetter da at du ikke har smerter ved ereksjon. Er forhuden så trang og liten at du ikke kan ha ereksjon, bør du mest sannsynlig opereres først for å unngå skader. Dette er et generelt tips, da det kan gå fint uten kondom også, men det er da avhengig av hvor trang forhuden er. Nå bør man vel uansett bruke kondom med en ny partner også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg