Albert Andersson Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Blåmeis mot beige bakgrunn ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Very nice capture Albert Bekir. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Nice picture og BlueTit, even with unsharpe tail Albert Have a nice weekend ! Best regards Leif Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Nydelig bilde av blåmeisen. Og nå ser jeg du har skiftet bakgrunn til beige. Det var fint det også. Når det gjelder foring har jeg anskaffet en ganske stor foringssylinder. Det har medført at jeg måtte på Felleskjøpet for å kjøpe 25 kilos sekker Hilsen Olav Lenke til kommentar
Birger Mulvik Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Et meget godt eksponert bilde med gode farger og en flott bakgrunn, Albert ! Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Nydelig foto dette Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 9. november 2014 Forfatter Del Skrevet 9. november 2014 Very nice capture Albert Bekir. Hei, Bekir. Tusen takk for hyggelig kommentar ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 9. november 2014 Forfatter Del Skrevet 9. november 2014 Nice picture og BlueTit, even with unsharpe tail Albert Have a nice weekend ! Best regards Leif Hei, Leif "Nikon Man". Tusen takk for hyggelig kommentar, til tross for uskarp stjert ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 9. november 2014 Forfatter Del Skrevet 9. november 2014 Nydelig bilde av blåmeisen. Og nå ser jeg du har skiftet bakgrunn til beige. Det var fint det også. Når det gjelder foring har jeg anskaffet en ganske stor foringssylinder. Det har medført at jeg måtte på Felleskjøpet for å kjøpe 25 kilos sekker Hilsen Olav Hei, Olav. Tusen takk for hyggelig kommentar og nyttig informasjon ! Vi er også på utkikk etter større fórautomat, - har du noen anbefalinger ? Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 9. november 2014 Forfatter Del Skrevet 9. november 2014 Et meget godt eksponert bilde med gode farger og en flott bakgrunn, Albert ! Hei, Birger. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 9. november 2014 Forfatter Del Skrevet 9. november 2014 Nydelig foto dette Hei, Torhild. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Nice picture og BlueTit, even with unsharpe tail Albert Have a nice weekend ! Best regards Leif Hei, Leif "Nikon Man". Tusen takk for hyggelig kommentar, til tross for uskarp stjert ! Vennlig hilsen Albert. Hei igjen Albert ! Skulle vært " of " Blue Tit så ble lit unsharp der å haha Hilsen Leif Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Hei Albert ! Vakkert fanget ,skarp og fargerik blåmeis. Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Hei Albert! Jeg kjøpte min på Felleskjøpet. De har flere typer og størrelser. Og så har de store sekker med solsikkefrø da... Og hvis du først er der kan du jo kjøpe en kjeledress med FK på og skjermlue med logoen til John Deere Hilsen Olav Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 9. november 2014 Forfatter Del Skrevet 9. november 2014 Nice picture og BlueTit, even with unsharpe tail Albert Have a nice weekend ! Best regards Leif Hei, Leif "Nikon Man". Tusen takk for hyggelig kommentar, til tross for uskarp stjert ! Vennlig hilsen Albert. Hei igjen Albert ! Skulle vært " of " Blue Tit så ble lit unsharp der å haha Hilsen Leif Hei igjen, Leif "Nikon Man". Det er fot gjotr å skirve flei ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 9. november 2014 Forfatter Del Skrevet 9. november 2014 Hei Albert ! Vakkert fanget ,skarp og fargerik blåmeis. Vennlig hilsen Alec Hei, Alec. Tusen takk for hyggelig, positiv tilbakemelding ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 9. november 2014 Forfatter Del Skrevet 9. november 2014 Hei Albert! Jeg kjøpte min på Felleskjøpet. De har flere typer og størrelser. Og så har de store sekker med solsikkefrø da... Og hvis du først er der kan du jo kjøpe en kjeledress med FK på og skjermlue med logoen til John Deere Hilsen Olav Hei igjen, Olav. Tusen takk for gode tips, - Felleskjøpet ligger ikke så langt unna, så nå blir det både ny fórautomat, storsekk med solsikkefrø og nytt arbeidsantrekk ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Nice picture og BlueTit, even with unsharpe tail Albert Have a nice weekend ! Best regards Leif Hei, Leif "Nikon Man". Tusen takk for hyggelig kommentar, til tross for uskarp stjert ! Vennlig hilsen Albert. Hei igjen Albert ! Skulle vært " of " Blue Tit så ble lit unsharp der å haha Hilsen Leif Hei igjen, Leif "Nikon Man". Det er fot gjotr å skirve flei ! Vennlig hilsen Albert. Skirve flei ;-))))) Lajff ;-) Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Det er et flot billede, af den smukke blåmejse. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 11. november 2014 Forfatter Del Skrevet 11. november 2014 Det er et flot billede, af den smukke blåmejse. Hei, John. Tusen takk for en slik hyggelig og positiv tilbakemelding ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg