Gå til innhold

Norsk 33-åring fengslet for smugling i Tyrkia

Anbefalte innlegg

http://www.dagbladet.no/2014/11/08/nyheter/narkotika/tyrkia/smugling/innenriks/36147767/

"33-åringens mor og bror sitter nå i Norge, sjokkert og fortvilet over nyheten.

- Han kjørte bil fra Norge til Irak, en ny BMW, sier 33-åringens bror - som via en advokat har mottatt et brev fra 33-åringen. Der går det fram at han har det svært vanskelig i fengslet."

"33-åringen bor til vanlig i morens barndomshjem på Sørlandet. Etter at han ble tatt av tyrkisk og gresk politi har uvedkommende tatt seg inn i det huset.

- De har rasert hele leiligheten hans etter at han ble tatt, og fjernet alt av elektronisk utstyr og så videre for å fjerne spor, sier hun fortvilet."

"- Han er en lokal størrelse, men jeg ble veldig overrasket da jeg hørte at han satt fengslet i Tyrkia. Vi er veldig interessert i å komme i kontakt med ham. Vi håper på en forbindelse mellom norsk og tyrkisk politi, men ting tar veldig lang tid, sier Røed."

Bildene av leiligheten viser at innbruddstyvene har skrudd opp datamaskiner og laptoper og skrudd harddiskene utav. Ville det ikke vært raskere å bare raske med seg hele laptopen?

Voldsomt så mye informasjon familien hadde.

Og politiet her sier at 33-åringen er en kjenning av politiet.

Det virker veldig spesielt, hva om familien var med på det og dette ikke var første gangen?

Dersom noen har tvunget til å gjøre det håper jeg han blir løslatt og frikjent.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er ikke i en posisjon til å dømme folk, men jeg velger å anta at han er skyldig.

Med den antagelsen i bakhodet synes jeg heller ikke han fortjener noe hjelp av norske myndigheter, annet enn normal bistand. Han bør få en dom som står i stil til forbrytelsen, og sitte fengslet der han er (synes jeg).

Endret av kimbert007
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...