Elektrisk Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Flere "likes" på facbook mer godtatt er jeg? Er det slik blant ungdommen idag`? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Likes har for de aller fleste en viss betydning. For noen mye mer enn for andre. Men ikke akkurat vedrørende godkjennelse, vil jeg si. Det går på popularitet. Du kan godt ha massevis av likes, men være mye baksnakket og lite likt, om du er godt kjent og har populære venner. Du kan også ha få likes, men være godkjent, ja, til og med godt likt av de fleste. Dette basert på egen erfaring. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Likes har for de aller fleste en viss betydning. For noen mye mer enn for andre. Men ikke akkurat vedrørende godkjennelse, vil jeg si. Det går på popularitet. Du kan godt ha massevis av likes, men være mye baksnakket og lite likt, om du er godt kjent og har populære venner. Du kan også ha få likes, men være godkjent, ja, til og med godt likt av de fleste. Dette basert på egen erfaring. Lenke til kommentar
Flatlus Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Likes er for de usikre. 5 Lenke til kommentar
Drømmeren Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Likes har veldig lite å si på hvor godtatt du er. En med mange likes han føle seg mer godtatt, og en med få likes kan føle seg mindre godtatt, men realiteten har lite med dette å gjøre. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 (endret) Driter i om noen liker statusen min i det hele tatt jeg. Vet om mange som er opptatt av akkurat dette, og får mange likes, de fleste av dem er di som blir mest baksnakket. Er du veldig opptatt av likes, bytt profilbildet ditt ca 1-2 ganger om dagen. Er som og fiske, men du fisker likes.. Endret 2. januar 2015 av Grievdus 1 Lenke til kommentar
Compoundinterest Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Har ikke likes-mobbing blitt et begrep? Folk fryses ut ved at ingen "liker" det personen legger ut. Selv ville jeg heller fått passe med likes (10+ er jeg fornøyd), enn bare et par - men så bruker jeg ikke Facebook aktivt så driter egentlig i det. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Kommer helt an på hvilke forutsetninger du har får å få dem (for.eks antall venner) og hvem som gir dem. Lenke til kommentar
Cifaretto Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 På en annen side kan man jo spørre om man skal forvente og få like om man skriver at man eksempelvis er syk, har hatt en dårlig dag osv. Skal personer "like" at det er noe negativt du publiserer? Men skjønner at i det store og hele så er det gjerne profilbilder, bilder fra fester og andre overfladiske ting man er mest opptatt av å få likes på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå