Gå til innhold

Er det slik at jo flere Facebook-likes jeg har, jo mer godtatt er jeg?

Elektrisk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Likes har for de aller fleste en viss betydning. For noen mye mer enn for andre. Men ikke akkurat vedrørende godkjennelse, vil jeg si. Det går på popularitet. Du kan godt ha massevis av likes, men være mye baksnakket og lite likt, om du er godt kjent og har populære venner. Du kan også ha få likes, men være godkjent, ja, til og med godt likt av de fleste. Dette basert på egen erfaring.

Lenke til kommentar

Likes har for de aller fleste en viss betydning. For noen mye mer enn for andre. Men ikke akkurat vedrørende godkjennelse, vil jeg si. Det går på popularitet. Du kan godt ha massevis av likes, men være mye baksnakket og lite likt, om du er godt kjent og har populære venner. Du kan også ha få likes, men være godkjent, ja, til og med godt likt av de fleste. Dette basert på egen erfaring.

Lenke til kommentar

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Driter i om noen liker statusen min i det hele tatt jeg.

Vet om mange som er opptatt av akkurat dette, og får mange likes, de fleste av dem er di som blir mest baksnakket.

Er du veldig opptatt av likes, bytt profilbildet ditt ca 1-2 ganger om dagen. Er som og fiske, men du fisker likes..

Endret av Grievdus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

På en annen side kan man jo spørre om man skal forvente og få like om man skriver at man eksempelvis er syk, har hatt en dårlig dag osv. Skal personer "like" at det er noe negativt du publiserer?

Men skjønner at i det store og hele så er det gjerne profilbilder, bilder fra fester og andre overfladiske ting man er mest opptatt av å få likes på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...