BigJaffa Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Har sette en del rundt på nettet etter et noe jeg husker fra min barndom. Tror det var i denne boken det var, men veldig usikker. Det som jeg er på jakt etter er et kode alfabet som var i denne boken. Bokstavene var byttet ut med symboler/tegninger av natur ting. For eksempel T var et bilde av et tre. Om noen har denne boken og kan laste opp et bilde av dette eller vet hvor på nette jeg kan finne dette hadde jeg blitt glad. Om jeg har postet feil flytt mitt innlegg. Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Tror jeg har sett den boka både på brukthandel, Fretex og kanskje på Finn.no (hvis ingen svarer). Denne navnegeneratoren var da liddelig morsom http://www.donald.no/spill-og-moro/spill/spill-3075/ Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Om noen har denne boken og kan laste opp et bilde av dette eller vet hvor på nette jeg kan finne dette hadde jeg blitt glad. Mener du sånn som denne? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 24. november 2014 Forfatter Del Skrevet 24. november 2014 Jupp det var som den, bare jeg trenger den norsk versjonen. Skal en tur til foreldrene min i helgen så jeg finner sikkert igjen boken. Takk for at du Leitet Lenke til kommentar
Alfey Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Har den enda. Favoritt bok som liten, morsom bok som stor. Lenke til kommentar
norsemanGrey Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Husker den! Lærte meg hvordan jeg skulle lage bål fra den Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Interessant bok, har den stående i en bokhylle her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå