Myst Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 (endret) I kjelleren har det nå samlet seg store mengder Donald, Billy og Fantomet blader, samt Donald-pocketer. De har jeg nå omsider bestemt meg å kvitte meg med. Donald og Billy gir jeg vel enten vekk eller selger for 1-5 kr pr blad og 10 kr pr pocket, så det er ingen sak. Hovedspørsmålet er Fantomet-bladene. Disse er Krønike-samlingene helt fra 1992 og til 2010, samt det nye Gullalderen. Alle er i veldig god stand og er bare få blader det mangler i årgangene. Hva er fornuftig pris å ta for disse? Tenker det er ivrige samlere på slike blader, de betaler vel noen tusener for gamle blader som er i god stand? Er det for optimistisk å starte med f.eks 3000 for hele samlingen? Har ikke telt dem, men antar det er 50+ stk. Endret 8. november 2014 av Myst Lenke til kommentar
*F* Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 hva med å prøve å fylle hullene? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 8. november 2014 Forfatter Del Skrevet 8. november 2014 Gidder ikke det da, når tanken er å kvitte meg med dem, ikke samle mer. Blæh, bare legger dem ut til 3000 og ser om det blir respons. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå