worldin Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 jeg kjøpte Sapphire Radeon 9600XT Atlantis 256M i går , lurte på om noen mener jeg burde kjøpt et annet kort eller kansje fra en annen leverandør?det er ikke for sent å skifte på dette. burde jeg kansje kjøpt PowerColor Radeon 9600XT Bravo 256MB ? jeg vil ha 256 mb så jeg kjøper ikke kort med 128 minne Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Hva er 256Mb-versjonen klokket som? Siden prisen ikke er avskrekkende mye høyere enn for 128Mb-versjonen tenkte jeg det kanskje var tregere minne? Hva får du i 3DMark01 og -03 med kortet? Hva slags PC har du ellers? Lenke til kommentar
worldin Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2003 hvorfor er Powercolor sitt dyrere? http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...24&GrpID=1&s=pl Sapphire http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...24&GrpID=1&s=pl Powercolor Lenke til kommentar
YpsiNine Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 jeg kjøpte Sapphire Radeon 9600XT Atlantis 256M i går , lurte på om noen mener jeg burde kjøpt et annet kort eller kansje fra en annen leverandør?det er ikke for sent å skifte på dette. burde jeg kansje kjøpt PowerColor Radeon 9600XT Bravo 256MB ? jeg vil ha 256 mb så jeg kjøper ikke kort med 128 minne Hvorfor i alle dager angrer du på det kjøpet? Sapphire sitt XT-kort er jo fett. Om du dytter et Powercolor i maskina di så kommer du ikke til å merke noen forskjell i hele tatt. Lenke til kommentar
fluke2k Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Skjønner ikke helt voffor du absolutt _må_ ha 256mb. Dette er bare en PR jippo fra produsentenes side. RAM'en på disse kortene pleier å være treigere og gir _ingen_ fordeler over sine 128mb brødre(søstre). Jeg kan garantere deg at INGEN spill o.l kommer til å kreve 256MB i denne generasjonen (DX9) og innen 256MB blir standard så kommer dette kortet til å være gått over dato for lenge siden uansett... Jeg hadde heller kjøpt et 128MB kort som faktisk har bedre ytelse enn 256mb versjonene. -fluKe Lenke til kommentar
worldin Skrevet 31. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2003 ikke det jeg spør om, burde jeg kjøpe et annet ja eller nei ? Lenke til kommentar
CdBuRnR Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 nei.. det bør du ikke koster mer en det er verdt å returnere , returporto osv , ny porto .. og et anna radeon 9600 kort vil bare gi marginale forskjeller uansett.. kanskje om du skal overklokke mye men .. nei .. det er ikke verdt det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå