Mr. President™ Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 (endret) Herlig Sumo er visst 30 sekunder bak. Endret 9. november 2014 av RollsReus™ Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 9. november 2014 Forfatter Del Skrevet 9. november 2014 Jeg er så jævlig lei dette drittlaget. Faen meg en skam hele gjengen. Wenger kan dra til helvette. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Perfekt avslutning på en deilig runde. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Hadde satt pris om dere tapteTakk Lenke til kommentar
Lomeus Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Forfærdelig frustrerende. Men er som forventa. Nok engang fantastisk innsats av Alexis, men det fungerer dårlig når resten av laget ikke er opp til par. Noen gode takter, men defansivt er det jo ingenting vi kan gjøre med den stallen vi har. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 100% forventet og fortjent tap. Igjen. Dette laget er latterlig forutsigbart. Nå er 2 plassen allerede kjørt. CL blir nok vanskelig i år. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 (endret) Fuck Arsenal, jeg går over til Chelsea. Ja, jeg kødder. Syns virkelig synd på Sanchez som valgte Arsenal. Ikke hans beste karrierevalg. Endret 9. november 2014 av OhEasy Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Wenger må tvangssendes på gamlehjem. Dement og tullete. Klubben er bare blitt et stort rot. 5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Fuck Arsenal, jeg går over til Chelsea. Ja, jeg kødder._ Syns virkelig synd på Sanchez som valgte Arsenal. Ikke hans beste karrierevalg. Kunne vært verre, kunne valgt liverpool Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Fuck Arsenal, jeg går over til Chelsea. Ja, jeg kødder. Syns virkelig synd på Sanchez som valgte Arsenal. Ikke hans beste karrierevalg. Han forsvinner til sommeren. Det kan jeg garantere. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Gi Wenger sparken om han ikke har vett nok til å gå selv, dra inn Diego Simeone, la ham kjøpe *riktige* forsterkninger, og jeg er ganske sikker på at Sanchez er i riktig klubb. 2 Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Verste er vel at de fleste så denne nedgangen komme, utenom Wenger. Enda en kamp som blir et eksempel på at hans tid er forbi. Latterlig, rett og slett latterlig. Og litt trist selvfølgelig. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Evt får kanskje Klopp sparken i Dortmund mtp at de ligger sist i Bundesliga. Han eller Simeone hadde vært noe. Men det skjer aldri. Bergkamp blir vel Wenger sin etterfølger. Eller Bould... Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Heller Klopp isåfall.. Simeone er en kleppheslig fyr. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Gi Wenger sparken om han ikke har vett nok til å gå selv, dra inn Diego Simeone, la ham kjøpe *riktige* forsterkninger, og jeg er ganske sikker på at Sanchez er i riktig klubb. Slik som Van Gaal gjorde med United? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Han forsvinner til sommeren. Det kan jeg garantere. Nei, det kan du ikke. 4 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Wenger skal ingen steder, styret kommer aldri til å sparke han. 1 Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Wenger skal ingen steder, styret kommer aldri til å sparke han. Korrekt. Han er nødt å dø før vi får ny manager. 1 Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Wenger skal ingen steder, styret kommer aldri til å sparke han. Korrekt. Han er nødt å dø før vi får ny manager. Sikkert noen som er syke nok til å ordne det. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå