Gå til innhold

Ny fruemobil

Runcie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis kamera er viktig så ville jeg styrt langt utenom Sony sine telefoner. Hadde en Z1 Compact for en stund siden og den ødela mange potensielt fine bilder. Om de nyere variantene er noe bedre vet jeg ikke, men ville sjekket det først. Tror definitivt Lumia 930 tar kaka på kamerafronten, men har ikke prøvd den selv.

Vurderer å gi Nokia/Windows Phone en ny sjans selv etterhvert, for jeg er ikke fornøyd med kameraet på min Samsung S5 heller.

Lenke til kommentar

Hvis kamera er viktig så ville jeg styrt langt utenom Sony sine telefoner. Hadde en Z1 Compact for en stund siden og den ødela mange potensielt fine bilder. Om de nyere variantene er noe bedre vet jeg ikke, men ville sjekket det først. Tror definitivt Lumia 930 tar kaka på kamerafronten, men har ikke prøvd den selv.

Vurderer å gi Nokia/Windows Phone en ny sjans selv etterhvert, for jeg er ikke fornøyd med kameraet på min Samsung S5 heller.

Ja, personlig foretrekker jeg WP, rent OS-messig. Android gjorde meg bare sint og frustrert. Men kvaliteten på appene på WP er virkelig et problem. Jeg finner alt jeg trenger, men et par "må-ha-apper" er for dårlige.

Lenke til kommentar

Enig, husker det som mitt store ankepunkt selv sist jeg hadde WP (Lumia 1020). Men nå er jeg så lei av Samsung, og ingen av de andre frister heller så jeg klinte til og bestilte meg en 930 nå (2795,- på Elkjøp) :)

Hehe? Gresset var ikke grønnere på andr(oid)e siden?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nja, njo.. Hadde en Samsung S3 som jeg elsket frem til i fjor sommer da den gikk i bakken og knuste. Etter det har jeg vært overalt (minus iPhone) med S4, S5, Z1 Compact, Lumia 1020 og HTC One Mini uten å egentlig finne tilbake til den gleden jeg opplevde med S3. Burde egentlig ha bestilt meg en slik i stedet, men samtidig så er det spennende med nye erfaringer :D Hvis ikke 930 dekker behovet så tror jeg en S3 blir redningen :)

Lenke til kommentar

Nja, njo.. Hadde en Samsung S3 som jeg elsket frem til i fjor sommer da den gikk i bakken og knuste. Etter det har jeg vært overalt (minus iPhone) med S4, S5, Z1 Compact, Lumia 1020 og HTC One Mini uten å egentlig finne tilbake til den gleden jeg opplevde med S3. Burde egentlig ha bestilt meg en slik i stedet, men samtidig så er det spennende med nye erfaringer :D Hvis ikke 930 dekker behovet så tror jeg en S3 blir redningen :)

En S3 har vel muligens utspilt sin rolle, om du ikke kan skru tiden tilbake?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...