geirjenssen Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Både tastaturet og musen sluttet å virke samtidig. Jeg trodde først det var batteriet i musen, men jeg oppdaget at jeg heller ikke kom inn i bios med tastaturet. Det er heller ikke noe lys i tastaturet. PC booter normalt til påloggingsbildet, men det skjer ingenting når jeg klikker på musen eller tastatur.Ellers ser det ut til at PC virker siden jeg kan logge på remote via nettverket fra min laptop. PC'n har virket utmerket i snart ett år. Hovedkort er: Gigabyte GA-Z87X-UD3H Tastatur: Corsair K90Noen tips om hvordan jeg skal feilsøke videre? Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Prøvd tastatur/mus på andre USB porter? Prøvd de på en annen PC? Lenke til kommentar
Pop Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Har du resatt bios til defaults igjen og ikke enablet usb i boot? Lenke til kommentar
geirjenssen Skrevet 8. november 2014 Forfatter Del Skrevet 8. november 2014 Har du resatt bios til defaults igjen og ikke enablet usb i boot? Jeg kom ikke inn i bios, siden tastaturet ikke responderte. Lenke til kommentar
geirjenssen Skrevet 8. november 2014 Forfatter Del Skrevet 8. november 2014 Prøvd tastatur/mus på andre USB porter? Prøvd de på en annen PC? Jeg tok ut de to USB pluggen til tastaturet mens pc sto på. Da la jeg merke til at passord feltet dukket opp på skjermen. Jeg satte pluggene tilbake på plass, og nå er tilsynelatende alt ok igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå