Fotoskrulla Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Ruskevær Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Hei Helene ! Det ble et flott og dramatisk bilde , fin komposisjon og flotte detaljer Ruskeværsstemningen er flott tatt vare på og vann på objektivet gir inntrykk av a se ruskeværet gjennom regnvåte brilleglass. mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. november 2014 Forfatter Del Skrevet 8. november 2014 Hei Helene ! Det ble et flott og dramatisk bilde , fin komposisjon og flotte detaljer Ruskeværsstemningen er flott tatt vare på og vann på objektivet gir inntrykk av a se ruskeværet gjennom regnvåte brilleglass. mvh Alec Tusen hjertelig tak Alec! Lenke til kommentar
sussss Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Synes det blev et fint motiv..naturen har mange kræfter...til tider spændende at opleve..fint taget trods det dårlige vejr :-) Vh Suss 1 Lenke til kommentar
Øyvind.L Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Synes motivet var fint ,er ikke like sikker på utsnittet grunnet den dotten mot fjellet. Tror er inntranget høydeformat ville kunne ha passet her. En sort prikk ,antagelig en fugl fikk meg nesten til å klore hull på skjermen min ,mulig den kunne puttes i et rede ,så lenge. 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Flott dokumentert !! 1 Lenke til kommentar
Geir Knutsen Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Et meget flott bilde hvor du får godt frem ruskeværsstemningen. Vannlinjen skulle vert rettet opp da den er noe skjev. Utrolig hva slikt gjør med et bilde. Mvh Geir Lenke til kommentar
Øyvind.L Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Et meget flott bilde hvor du får godt frem ruskeværsstemningen. Vannlinjen skulle vert rettet opp da den er noe skjev. Utrolig hva slikt gjør med et bilde. Mvh Geir Jeg mener vannlinjen må være slik her, men er generelt obs på sjev horisont! og andre sjevheter... Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. november 2014 Forfatter Del Skrevet 9. november 2014 Takk så mye for alle kommentarer! Er enig i at såkjev horisont kan ødelegge et bilde, skal skjerpe meg! Lenke til kommentar
Øyvind.L Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Takk så mye for alle kommentarer! Er enig i at såkjev horisont kan ødelegge et bilde, skal skjerpe meg! ? På hvilken måte? Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. november 2014 Forfatter Del Skrevet 10. november 2014 Ruskevær Bildet er tatt i skikkelig ruskevær ved Høgstein fyr på Godøya utafor Ålesund. Det var umulig å stå stille pga vinden og det regnet konstant inn på linsa. Se bildet Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. november 2014 Forfatter Del Skrevet 10. november 2014 Skal passe på i fremtiden at vannet ikke renner ut av bildene mine Lenke til kommentar
Øyvind.L Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Skal passe på i fremtiden at vannet ikke renner ut av bildene mine Er det mulig å nå fram her?... For å slippe å skrive opp igjen må jeg be deg lese hva som er skrevet. .... Resultatet blir antagelig at du ikke trenger å ta deg sammen ..horisontmessig..her , det er min mening. Når det gjelder finlesningen så begynner det å bli lite å gå på Øyvind. Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Nydelig resultat dette Helene, tross utfordringene fra været! Måtte bare prøve ut noen maleeffekter her, for motivet og fargene var jo bare helt fantastisk!! :-D Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 25. november 2014 Forfatter Del Skrevet 25. november 2014 Nydelig resultat dette Helene, tross utfordringene fra været! Måtte bare prøve ut noen maleeffekter her, for motivet og fargene var jo bare helt fantastisk!! :-D Så flott at du likte det, hadde vært gøy å se hva du fikk ut av det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg