Gjest Slettet+0987123 Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Kommunikasjon Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Kuult:-) Morsom kontrast mellom jenta, pandaen og minibaren. Godt fanget. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Kuult:-) Morsom kontrast mellom jenta, pandaen og minibaren. Godt fanget. Hei Pentaxen ! Takker for hyggelig og positiv kommentar. Som du ser av v2 skulle jeg ha kommet meg opp i høyden slik at jeg kunne få med mer av kunstverket lengre oppe på veggen. mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Artige bilder begge to! Men likte best nærbildet. Det er veldig talende. Det er jo blitt sånn i våre dager at vi går ut og så blir vi sittende med nesa i hver vår telefon...det er jo fryktelig trist i grunnen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Artige bilder begge to! Men likte best nærbildet. Det er veldig talende. Det er jo blitt sånn i våre dager at vi går ut og så blir vi sittende med nesa i hver vår telefon...det er jo fryktelig trist i grunnen. Hei Helene ! Takker for hyggelig og positiv kommentar . Ja den mobiltelefonen dukker opp overalt , noen kan ikke fungere uten- V2 var tatt med mest for å vise hvor jeg fant motivet til dette og forrige gatekunstbilde. mvh Alec Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Hei, Alec. Et ordentlig blikkfang, der både perspektiv / utsnitt og farger fanger oppmerksomheten FØR man oppdager detaljene ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Hei, Alec. Et ordentlig blikkfang, der både perspektiv / utsnitt og farger fanger oppmerksomheten FØR man oppdager detaljene ! Vennlig hilsen Albert. Hei Albert ! Takker for hyggelig og positiv kommentar. Noen ganger oppdager man mer detaljer etter å ha sett det flere ganger . Opplever det ofte med gatekunst. Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg