Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Nær venn har misbrukt min kone

Anbefalte innlegg

"og da blir det rykter og prat" - BRA!, dere må jo avdekke dette monsteret. Han kan jo ikke få gå fri, da blir han bare å voldta igjen. Hva om han fortsetter å voldta din kone? gang på gang på gang på gang.... skal du bare fortsette å vende ryggen til?

en ting: er det din kone som sier du ikke skal anmelde? Har hun hatt kontakt privat med denne mannen, kontakt utenfor deg? Hvordan spurte han om å "komme og slå ihjel litt tid?" på sms? facebook? har du fått sett loggene fra dette?

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hun ha jo genetiske bevis i form av fosteret i magen med mindre hun har tatt abort da...

Det sier dessverre ikke noe om hun ble voldtatt eller ei, kun at hun hadde sex med han.

Derav rykter at hun har vært utro og skylder på voldtekt, en typisk bygdesladder

Lenke til kommentar

Hun ha jo genetiske bevis i form av fosteret i magen med mindre hun har tatt abort da...

Det sier dessverre ikke noe om hun ble voldtatt eller ei, kun at hun hadde sex med han.

Men med en anmeldelse så sier hun sin del av historien og ved en rettsak så vil man få resterende utfall.

Nå kjenner jeg til en sak personlig der beviset ikke har vært tilstede (sæd og lignende rett etter voldtekten) , men pga at flere vitner / utsatte som ikke hadde kjennskap til hverandre hadde anmeldt vedkommende ble vedkommende dømt til fengsel.

Dette var en spesiel sak der det ble brukt det såkalte voldtekts dopet.

Lenke til kommentar

Med basis i at hun har blitt misbrukt flere ganger, er det merkelig at det i det hele tatt er mulig å dysse ned en slik situasjon.

Ville det ikke vært en sannsynlig reaksjon hvis hun tok tak i en lysestake og dengte overgriperen i hodet mens han holdt på?

Dvs at hun kunne ha mistet fatningen fullstendig, som et offer for seksuelt misbruk som blandet overgriperne.

I det minste kunne man vurdere å skifte barnehage, eller krevd at den andre familien skifter barnehage. Tror jeg ville krevd sistnevnte.

Fosteret bør bæres fram, selv om det kan skape forvirring i forhold til hvem det ligner på.

Dersom hun ikke har tatt abort tidligere, kan det jo bli en veldig traumatisk opplevelse.

Enkelte ganger er man nødt til å skifte barnehage, og dette er en slik "gang". Jeg mener noen må skifte barnehage her, og helst den andre familien!

Lenke til kommentar

Med basis i at hun har blitt misbrukt flere ganger, er det merkelig at det i det hele tatt er mulig å dysse ned en slik situasjon.

Ville det ikke vært en sannsynlig reaksjon hvis hun tok tak i en lysestake og dengte overgriperen i hodet mens han holdt på?

Dvs at hun kunne ha mistet fatningen fullstendig, som et offer for seksuelt misbruk som blandet overgriperne.

Den atferden du beskriver er ikke uvanlig, ei heller å dysse ned situasjonen. Når du uttaler at noe er merkelig, bør du ha et godt grunnlag for å si det. Husk, som man selv dømmer skal man også dømmes.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Burde dere ikke sammen konfrontere denne personen med hva han har gjort? Skal han fortsatt være i deres omgangskrets tror jeg dere kommer til å lide av det. Hva med å gi han en sjanse til å komme seg vekk? Slik at dere slipper å dø litt innvendig hver gang dere treffes på butikken?

Jeg ville bedt ham om å flytte og forsvinne ut av deres liv fullstendig, ellers blir det anmeldelse eller fysisk straff.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...