Latias Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Premier League 08-11-2014 Kl. 16:00 @ Old Trafford Vises på: TV 2 Sport Premium Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Glory Glory Man UTD <3 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Hva slags lag er det sannsynlig at dere stiller, med tanke på skader osv? Gogo Palace Lenke til kommentar
båten Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Blir det tap i dag så begynner jeg å miste trua på Vaan G også,selv om nesten hele laget er skada. Men flott med PL kamper igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Vinner nok lett Lenke til kommentar
snoopysnoop Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Taper vi denne så er det faen over asså Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Hadde likt og sett noe som dette, selv om det aldri skjer. RvP får selvfølgelig klippekort som vanlig og det ryktes om Blind som stopper. Æsj. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Burde bli en enkel seier idag Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 RvP har jo faen meg klippekort. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Fy faen. Carrick Fellaini i midtbanen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 RvP har jo faen meg klippekort. Jeg vil si Januzaj har det enda mer enn RvP. Hvordan han starter hver kamp er helt villt. Burde vært på utlån. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 RvP har jo faen meg klippekort. Jeg vil si Januzaj har det enda mer enn RvP. Hvordan han starter hver kamp er helt villt. Burde vært på utlån. Nei. Januzaj er ung og han gjør de samme feilene som Ronaldo gjorde. Har trua på ham. Han må bare lære seg at han ikke trenger å gjøre 3 overstegsfinter før han gir ballen videre. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Synes det er greit med RVP, plutselig slår han til igjen. Var friskere enn på lenge mot City også. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Hadde lyst til å se Wilson fra start Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Carrick - Fellaini i en defensiv midtbane er som vi vet tidenes verste combo. RvP fra start selvfølgelig, I fucking knew it. Max negativ. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 (endret) Hvordan kan vi være negative med Carrick, Rooney, RvP og Di Mariua på banen? Kan hende Rooney spiller mer defensivt og Fellaini lengre oppe, det har fungert! Endret 8. november 2014 av Alastor Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 (endret) Synes det er greit med RVP, plutselig slår han til igjen. Var friskere enn på lenge mot City også. Friskere? Var jo totalt borte i store deler av kampen, bortsett fra når han hadde sin obligatoriske miss for kvelden da. Gullmedalje i klippekort, men han er jo nederlandsk, så det er jo ikke annet å forvente. Ville mye heller sett Wilson. Edit: Hvorfor spiller ikke Herrera? Var jo knallgod før skaden. Endret 8. november 2014 av Hansoen Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Hadde vært rimelig surt om Campbell skulle bli matchvinner eller redde poeng mot oss idag. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Lenge siden Januzaj hadde et så bra skudd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå