Gå til innhold

Race for the title + Champions League

Latias

58 stemmer

1. 1. Hvem vinner ligaen?

• Chelsea
    • Manchester City
    • Arsenal
    • Liverpool
      0
    • Manchester United
    • Andre
      0
  2. 2. Hvem tar CL-plassene? (Stem på maks fire)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-w7DZlO15

Dessuten er jeg temmelig sikker på at Liverpool får maks ut av laget i skrivende stund, mens United har tre gir å gå på.

Det er vel vanskelig å gjøre det så mye bedre enn det Liverpool gjør nå? Topper formtabellen 2015, er ubeseiret og har kun sluppet inn fem mål. Kan legge til at vi har hatt et drepende tøft kampprogram og spillere ute med skade.

Det er ingen som har nevnt her at Liverpool underpresterte så til de grader i løpet av hele høsten, mye grunnet feilvalg og taktisk katastrofe fra Rodgers.

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Veldig usikker, ekskludert Chelsea og City. på første og andre.

Arsenal tar alltid en CL plass, Liverpool er i stormform (9 seire og 3 uavgjort på de siste 12 kampene?) og United har så vannvittig mye mer å gå på .

Lenke til kommentar

Hva får deg til å være så sikker på City på andre? Synes de er det laget som har sett svakest ut av alle siden nyttår. Eneste som er klink er at Chelsea vinner, garantert. Beste filosofien, bedre stall enn de andre (kanskje med unntak av United), den beste spilleren og kanskje den beste treneren. Tok meg selv i å holde med Chelsea i går, nytteløst å prøve å ta dem igjen uansett. Håper Chelsea vinner alle kampene sine ut sesongen, bortsett fra mot United.

Lenke til kommentar

Det laget som har overrasket meg mest er nok Liverpool, den endringen i form de har fremvist i 2015 er imponerende. Mener å huske at jeg ganske tidlig spådde Chelsea, City, Utd, Arsenal. Står nok fast på det men skal noen bryte inn der må det bli Liverpool. Spurs og Southampton er sjanseløse mot disse storklubbene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

De har forsatt 4p å gå på til Arsenal, og ingen av de 3 andre lagene har imponert nok til at jeg tror de tar igjen City.

Lenke til kommentar

Kanskje du har rett.

Jeg synes i hvert fall de er brutalt oppskrytte, et par suverene enkeltspillere men for høy snittalder og for mange egoer. Kompany er halve spilleren av det han var for to år siden, Touré var for eksempel en katastrofe mot Liverpool, Kolarov er for dårlig defensivt, Zabaleta er ute av form og de øvrige midtbanespillerne deres er ikke bra nok.

Foruten Silva og Aguero er det lite som er skremmende med City, og for første gang på mange år så gleder jeg meg faktisk til de kommer til Old Trafford. Ingenting hadde vært bedre enn om de røk utenfor topp 4, er skandale i CL år etter år, i motsetning til United, Chelsea og Arsenal.

Endret av LimeCanes
Lenke til kommentar

Tror også at City klarer andreplassen. De spiller ikke så bra om dagen, men har antakelig det letteste resterende kampprogrammet, (og United det vanskeligste). I klammer er antall resterende kamper mot lag som er topp 7.

City [3]. United og Spurs borte. Soton hjemme.

Arsenal [3]. United borte. Chelsea og Liverpool hjemme.

Liverpool [3]. Chelsea og Arsenal borte. United hjemme. (Stoke + Swansea borte kan også bli vanskelig).

United [5]. Chelsea og Pool borte. City, Arsenal og Spurs hjemme.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tror ikke United tar fjerdeplassen. Trist for engelsk fotball i tilfelle. Massiv pengebruk i tillegg til drittfotball. Slik Liverpool spiller håper jeg de får CL neste sesong.

Bedre å ha med Arsenal ja. De lyser jo opp åttendedelsfinalene hvert år, fantastisk representant for engelsk fotball!

CAVOlo7VAAALjtv.jpg

• Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Tror ikke United tar fjerdeplassen. Trist for engelsk fotball i tilfelle. Massiv pengebruk i tillegg til drittfotball. Slik Liverpool spiller håper jeg de får CL neste sesong.

Bedre å ha med Arsenal ja. De lyser jo opp åttendedelsfinalene hvert år, fantastisk representant for engelsk fotball!

Nå har jeg heller aldri skrevet noe som engang ligner på det der(om det er det du prøver å påstå), så er veldig ustikker på hvor du vil med det innlegget for resten av diskusjonen, sånn rent nivåmessig.

Men siden du tilsynelatende har fått inntrykk av at jeg mener Arsenal representerer England bra, så kan jeg si deg at syns jeg ikke. Uhelig med trekningene, men ingen unskyldning. Det handler om å få med de beste engelske lagene(skader heller ikke om de spiller fin fotball), så om Arsenal havner på femte med fire bedre lag foran seg så kommer det ingen syting fra meg. Dog syns jeg Arsenal har vært blant de fire beste de siste fire årene, både mtp. nivå og underholdning, selv om CL prestasjonene har vært under pari.

Lenke til kommentar

United [5].

Chelsea og Pool borte.

City, Arsenal og Spurs hjemme.

2/5 toppkamper unnagjort, og seier i to av de! Tviler på seier på Stamford Bridge, men hjemme på OT så bør vi ha mulighet både mot City og Arsenal! Begynner å se bra ut det her!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...