Gå til innhold

Race for the title + Champions League

Latias

58 stemmer

1. 1. Hvem vinner ligaen?

• Chelsea
    • Manchester City
    • Arsenal
    • Liverpool
      0
    • Manchester United
    • Andre
      0
  2. 2. Hvem tar CL-plassene? (Stem på maks fire)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han har vel vært innom 4-4-2 versjoner også? Poenget er vel heller at Mourinho holder seg til 4-2-3-1 og perfeksjonerer den. Nå har Chelsea spillermaterialet til å spille den også. United har vel ikke det samme for å spille 3-5-2.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

15.03 møter vi Spurs, deretter møter vi Liverpool, (Villa), City og Chelsea innen 18.04.

Så har vi også Arsenal en måned senere. Det kommer til å bli svært tøft å holde seg i topp 4. Kan ikke væe mange andre lag som har et vanskeligere kampprogram enn oss fremover.

Med formen vi er i for tiden så ville jeg ikke ha blitt overrasket hvis vi ikke hadde tatt mer enn 6 poeng mot nevnte topplag.

Men forhåpentligvis så kan vi være like effektive foran mål som vi har vært så langt denne sesongen.

Lenke til kommentar

Med formen vi har i øyeblikket? Greit nok at spillet er dårlig, men det har det vært siden august. Formen vår i alle turneringer siden tapet mot City i starten av november er: 13 seiere, 5 uavgjort, 2 tap. Siden tapet mot Southampton den 13. januar er det: 5 seiere, 2 uavgjort, 1 tap.

Sammenligner du oss med alle andre lag, er vi vel i god form, kanskje med unntak av Liverpool og Arsenal.

Lenke til kommentar

Og det er nettopp det som er problemet. Til nå har vi klart oss fordi lagene rundt har vært ræva, men nå holder to av de tre nærmeste konkurrentene å komme i form. Og i realiteten så er det bare to ledige plasser til CL.

Men kanskje kan skaden til RvP gi f.eks. Wilson eller Falcao mer spilletid? Begge beveger seg mye, RvP derimot er statisk.

Forhåpentligvis blir angrepsfotballen bedre. Det startet jo fint mot Swansea.

Herrera må starte!

Endret av DaveSaves™
Lenke til kommentar

Nå har jeg sagt det i en liten evighet, og jeg mener det samme fortsatt. Den eneste sjansen jeg tror Man Utd har for å ta en topp 4 plassering er hvis Arsenal ikke tar den (har tidligere sagt at andre må drite seg ut).

Der blir som å tro på julenissen hvis vi regner sannsynlighet basert på statistikk.

Jeg er negativ selv med tanke på plasseringen vi har på tabellen nå, men Mars er nok måneden vi ryker. Vi har slått både Arsenal og Liverpool tidligere i sesongen, og alt er mulig, men jeg tror bare ikke noe på det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Tror ikke United tar fjerdeplassen. Trist for engelsk fotball i tilfelle. Massiv pengebruk i tillegg til drittfotball. Slik Liverpool spiller håper jeg de får CL neste sesong.

Endret av Slettet-PJ426FqLv6
Lenke til kommentar

Tror ikke United tar fjerdeplassen. Trist for engelsk fotball i tilfelle. Massiv pengebruk i tillegg til drittfotball. Slik Liverpool spiller håper jeg de får CL neste sesong.

Ja, for engelske lag gjør det jo kjempebra i Europa i år.

• Liker 4
Lenke til kommentar

@Brodah Forventet du virkelig fyrverkeri fra første stund bare på grunn av så høy pengebruk?

City slet de første årene og sliter fortsatt i CL.

Og hvorfor skal det skyves under teppet at også Liverpool brukte enorme summer? Det ser bare mye lavere ut netto fordi de solgte én spiller til høy pris.

Forskjellen er at dette er 3. året med samme manager for dem.

Endret av DaveSaves™
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...