AfterGlow Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Katt-og-mus-leken med politiet ser ikke ut til å ta slutt.Narkonettstedet Silk Road er tilbake for tredje gang Lenke til kommentar
Populært innlegg Emancipate Skrevet 8. november 2014 Populært innlegg Del Skrevet 8. november 2014 Tek-logoen maskerer sirkelen, så det ser ut som om tek.no faktisk er silk road. 18 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Høyreklikk - Vis bilde/ view image. Men ja, Tek har blitt svartebørshaier 1 Lenke til kommentar
Psykonaut Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Noen ganger så virker det nesten som om myndighetene ikke vil at man skal bestille slikt over nettet. Mulig det bare er meg som har foliehatten på da. Men virker nesten som om det er en internasjonal konspirasjon på gang slik at jeg ikke fritt kan bestille f.eks LSD over nettet. 6 Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Jeg har aldri følt behov for å kjøpe narkotika verken på gata eller på nett, men nå har jeg lest så mye om dette at jeg bare MÅ prøve... Lenke til kommentar
nessuno Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Fort! Steng den ned! Juarez-kartellen og Muhammad Karzai's bror klager på manglende inntekter! Og dermed fortsetter "prosjekt evighet" eller som den er ellers kjent: krigen mot narkotika. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Tek-logoen maskerer sirkelen, så det ser ut som om tek.no faktisk er silk road. Hehe, min første tanke også. Real hardcore. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Sak i VG om kort tid; tek.no står bak silkroad 3.0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå