Gå til innhold

Trådløs musikkoverføring fra Creative


Anbefalte innlegg

Kom tilfeldigvis over denne lekkerbisken av et nytt produkt:

Wireless Music @ creative.com

Dette er nøyaktig hva jeg lenge har ønsket meg: Trådløs overføring fra PC via WLAN til dit du måtte ønske. Men også en like viktig del: Trådløs fjernkontroll m/display slik at man kan velge låter på en enkel måte, uansett hvor du måtte befinne deg.

Systemet er i all enkelhet kun en Wlan mottaker med vanlige audio-ut utganger.

Hadde vært interessant å vite om noen her har testet denne. Tviler sterkt da det er ett rimelig nytt produkt.

Jeg hadde kjøpt saken på rappen, hadde det ikke vært for at fjernkontrollen visstnok skal ha litt treg responstid. Intet er mer irriterende en enn fjenkontroll som ikke reagerer.

Kanskje jeg må vente til Versjon 2.0 av produktet :grine:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ah,

Tenkte på å kjøpe meg vanlig trådløs overføring av audio, men dette er jo mye smartere! Prisen er jo litt stiv....

Men hvordan får REmote'n vite om sangene jeg har på PC'en tro?

Vil alle sangene dukke opp på remoteskjermen?

Må dette lastes opp på forhånd?

Eller trykker man +/- i evigheter helt til man treffer det man skal ha?

Lenke til kommentar
Men hvordan får REmote'n vite om sangene jeg har på PC'en tro?

Vil alle sangene dukke opp på remoteskjermen?

Må dette lastes opp på forhånd?

Eller trykker man +/- i evigheter helt til man treffer det man skal ha?

Det litt uvissthet om fjernkontrollen og dens funksjoner derfor håper jeg det kommer en god test av produktet et eller annet sted snart.

Vil vel tippe at fjernkontrollen fungerer akkurat på samme måte som MP3 spillere gjør. Dvs. man kan søke med +/- eller man kan taste inn bokstav/navn etc. Skal ikke være nødvendig å laste opp alle titler til fjernkontrollen på forhånd, den har jo fortløpende kontakt med PC'n via Wlan interfacet.(Derfor er jeg litt bekymret over treg responstid som tidligere nevnt)

Tror ikke søkefunskjonen skal være noe stort problem (medmindre de har implementert en helt ulogisk løsning da.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...